ppsxbanner

قیمت المنت میله ای – آیا اندازه مهم است؟

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از المنت میله ای چیست دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

اسرار خودی برای المنت میله ای آشکار شد

اگر میخواهید در هوای آزاد، آب، تابشی، قالب شیار دار، روغن و ریخته گری از المنت میله ای استفاده کنید لازم است که المنت شما، وات بر سانتی متر مربع بسیار پایین و یا نیمه پایینی داشته باشد. همچنین جنبه های خاصی نیز در رابطه با هر نوع خاص از المنت وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. و در نهایت برای استفاده از المنت میله ای تنها در آب از المنت های وات بر سانتی متر مربع بالا باید استفاده کنید. اگر به دنبال استفاده از المنت میله ای در آب و ریخته گری هستید از المنت های با وات بر سانتی متر مربع متوسط استفاده کنید. است. شایان ذکر است گارگاه های تولیدی المنت میله ای 500 وات 300 و 1200 و 1500 را در مجموعه محصولات خود قرارداده و حتی به صورت سفارشی نیز اقدام به تولید المنت می کنند. اگر قیمت المنت میلهای مجموعه ما را با سایر مجموعهها و کارگاهها مقایسه کنید به وضوح متوجه اختلاف قیمت بین ما و سایر تولید کنندگان خواهید شد. قیمت المنت میله ای صنعتی و حتی سایر محصولات تولیدی در این زمینه به گرید و کیفیت محصول انتخابی بستگی دارد.

توزیع قدرت منحصر به فرد و قابلیت کنترل توسط ترموکوپل های مختلف .تر مقاومت گرمایی در مقایسه با سایر المنتها پایین تر است . انواع المنت حرارتی – یکی از پرکاربردترین و مصرفی ترین قطعات در زمینه های مختلف صنعتی، المنت حرارتی میباشد. این نوع از المنت از روکش های لوله ای از جنس مس، آلومینیوم و یا استیل ساخته میشود. خرید المنت میله ای مستلزم آن است که اطلاعات دقیقی از محصول کسب کرده باشید و دقیقا مطابق با نیاز خود المنت لوله ای را تهیه نمایید. همچنین این المنت در اشکال مختلف مانند دایره، مستطیل و مربع در گروه ترموهیتر باران قابل سفارش است. فروش المنت میله ای با 15 سال تجربه در خیابان لاله زار تهران. این المنت ها، دارای انواع مختلفی هستند که در موارد مختلف به کار گرفته می شوند. حساسیت ترموکوپل تیپ K تقریبا 41µV/°C است و معمولا در دماهای بالا مورد استفاده قرار میگیرد. معمولا برای ساخت پایه های المنت صنعتی از فولاد ضد زنگ استفاده می شود. المنت تابشی صنعتی با باند کوچک معمولا در دستگاه های قالب گیری صنعت پلاستیک و تزریق پلاستیک استفاده میشوند و نوع با باند بزرگ آن در ایجاد حرارت بالا برای سیلندر های صنعتی بزرگ مثل راکتور سیالات استفاده میشود.

خرید المنت میله ای

در سال ۱۸۲۱، توماس یوهان سیبک، فیزیکدان آلمانی، مفهوم فلزات مختلف را هنگامی که به یکدیگر متصل میشوند، بررسی کرد. المنت توانایی غرق شدن در مایعاتی چون: آب، قیر، روغن، ازت، مواد مذاب، گازها، حلالها و همینطور هوا را پیدا خواهند کرد. المنت میلهای یکی از پرکاربردترین انواع المنتهای حرارتی در صنعت و حتی خانههایمان میباشد. در ایران نیز شرکت های بسیاری هستند که تولید کننده المنت هیتر با کیفیت روز دنیا هستند و بهترین برند ها را وارد بازار می کنند.

المنت حرارتی چیست

فروش انواع ترموکوپل در کارگاه تهران المنت ، برای خرید و اطلاع از قیمت ترموکوپل می توانید با ما تماس بگیرید یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید،فروش انواع ترموکوپل برای مصارف صنعتی، انواع کارخانه جات و دستگاه های صنعتی،تهران المنت ارائه دهنده المنت حرارتی انواع ترموکوپل از جمله ترموکوپل نوع (S – K – J – PT100 ) ( R – B – T – N – E) برای مصارف مختلف،برای خرید المنت برقی و اطلاع از قیمت های روز ترموکوپل با ما تماس بگیرید . المنت فلنج دار یکی از المنت های پرکاربرد در مصارف صنعتی،کارخانه های شیمیایی و لوازم برقی خانگی مختلف است. چند نمونه که در هر خانه ای وجود دارد میتوان اتو ، سماور و کتری برقی را نام برد. از بخاری برقی ها در محیط های مختلفی مانند اداری ، خانه ، سالن ها و… به همین سبب در زمان خرید انواع المنت میبایست به استاندارد دما و توان حرارتی آن توجه کنید. همانطور که پیشتر گفتیم، سنسورهای ترموکوپل، یک نوع مرسوم و کاربردی از سنسورهای دما محسوب می گردند که به منظور برای اندازه گیری دما مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت المنت میله ای

المنت حرارتی(المنت گرمایی): المنت حرارتی که نام دیگر آن المنت گرماییشی است یک سیم با مقاومت الکتریکی است. ترمینال الکتریکی باید با سیم های معمولی که در حرارت بالا استفاده می شوند تفاوت داشته باشند و یا طراحی این المنت ها به صورتی باشد که دمای اطراف سیم های آن، پایین تر از محدوده ی دمای بیشینه آن باشد. در حالت کلی المنت فشنگی در دماهای نسبتاً بالا استفاده می شوند، پایانههای الکتریکی یا باید با سیمهای سربی معمولی با دمای بالا متفاوت باشند یا کارتریج باید به گونهای طراحی شود که دمای اطراف سیم های سربی در دمای پایین تر از حد دما حفظ شود.

قیمت المنت فشنگی

بدین صورت که المنت میلهای با روکش مس حداکثر تا دمای 150 درجه سانتیگراد، المنتهای میله ای با روکش فولاد تا دمای 400 درجه سانتیگراد و المنتهای دارای روکش استیل دمایی در حدود 321 تا 650 درجه سانتیگراد را تحمل میکنند. روکش خارجی هیتر از جنس استیل از قطر 3 میلیمتر در طولهای مختلف با تحمل حرارتی بالغ بر 950 درجه سانتیگراد با توان های متغیر مورد استفاده بیشتر صنایع تولیدی میباشد. دلتا صنعت یکی از مراکز پیشرو در زمینه خرید المنت حرارتی محسوب میشود که شما میتوانید بهراحتی با مراجعه به این مرکز پس از شناخت و اطلاعات کافی درباره انواع المنت، المنت موردنیاز خود را با هزینه بسیار مناسب از این مرکز خریداری و دریافت نمایید. در واقع المنت حرارتی فرایند تبدیل انرژی الکتریکی به گرمایی را انجام می دهد.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما