ppsxbanner

سه عملی توصیه‌هایی درباره لینک سازی خارجی و توییتر.

از آنجایی که هر بی قانونی، با یک مجازات از طرف گوگل همراه است، دریافت بک لینک های زیادی در مدت زمان کوتاه هم مجازات هایی برایتان خواهد داشت (در بدترین حالت، سایت شما پنالتی شده و از لیست نتایج گوگل خارج می شود). بناربراین با استفاده از لینک سازی، کلمات کلیدی که در هر یک از صفحه های سایت نوشته شده باشد به عنوان انکر تکست به صفحات دیگر لینک میشوند. اگر حتی کمی در حوزه سئو مطالعه کرده باشید، باید بدانید که سئو خارجی و استراتژی لینک سازی، یکی از موارد مهم برای بهینهسازی سئویی سایت و دریافت رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو است. یعنی مثلا اگر در سایتی رپورتاژ آگهی خریده اید بهتر است آن صفحه از رپورتاژ تان در آن سایت را به اشتراک بگذارید و در وبلاگ های خود یا انجمن ها به آن لینک دهید. اگر رقبایی که در صفحه اول گوگل دارید را بررسی کنید خواهید دید که یکی از دلایل رتبه بهتر آنها، داشتن بک لینک قدرتمند است. زمانی که شما در وب سایت خود از لینک های معتبر و مرتبط استفاده کنید می توانید روند بهبود رتبه وب سایت خود را افزایش دهید و کاربران خود را از این موضوع مطمئن سازید که وب سایت شما یک وب سایت شناخه شده و تایید شده توسط موتورهای جستجو گوگل می باشد.

اما تعداد سایت هایی که به سایت شما لینک می دهند تنها یک نمونه از تأثیر بک لینک ها در سئو سایت است. پیوندی از وب­سایت شما به وب­سایت دیگری است. در تعریف لینک سازی میتوان گفت: فرآیندی است که با هدف دریافت لینک برای هدایت کاربران هدف، بهسمت سایت مورد نظر انجام میشود. لینک سازی با نامهای دیگر: بک لینک و اکسترنال لینک هم شناخته میشود. سپس با افزودن بیشتر این لینک­ها یا از بین بردن آن­ها به نتایجی رسید. بعضی از این پاسخ­ها خیلی مفید نخواهند بود. حالا الگوریتمهای گوگل خیلی پیشرفتهتر شدند اما هنوز هم بکلینکها بیشترین تاثیر را در رتبهبندیها دارند. کافی است خیلی انشائی و مصنوعی نباشد. دریافت بک لینک به دو روش طبیعی و دستی یا مصنوعی انجام میشود. بهاینترتیب تعامل بین سایتها سبب رشد و ارتقاء آنها میشود. «صفحات یتیم» (Orphaned Pages) به صفحاتی گفته میشود که هیچ لینکی از دیگر صفحات وبسایت دریافت نکردهاند. نتایج نشان دادند که اگر فقط از یک یا دو لینک خارجی در صفحات طولانی استفاده شود مفید نخواهند بود. ​This ᠎da​ta has ​been ᠎do ne ᠎by G​SA C ontent Ge nera tor ​DEMO .

اگر فرآیند لینک سازی خارجی بهدرستی انجام شود، نتایج شگفتانگیزی در افزایش رتبه سایت خواهد داشت. دریافت بک لینک طبیعی در صورتی امکانپذیر است که یک وب سایت حرفهای و باکیفیت داشتهباشید. لینک طبیعی معمولا از سایت های مختلف ساخته می شود و فقط از یک سایت نیست. در روش طبیعی مانند بازاریابی یا تبلیغ دهانبهدهان کاربران از خدمات و محصولات شما تعریف کرده و با قراردادن لینک خرید، شما را به مشتریان بیشتری معرفی میکنند. وب سایتهایی که از قوانین سئو پیروی نکنند، در رقابت با سایتهای سئوشده شکست خورده و در حوزه آنلاین به موفقیتی نمیرسند. تعداد سایتهایی که به شما لینک میدهند بسیار مهمتر از تعداد بک لینکهای شماست. به طور کلی هدف هر ابزار آنالیز بک لینک این است که کلمات کلیدی، لینکها و اعتبار سایتهایی که میخواهید از آنها لینک بگیرید را به شما ارائه کند. سئو یا بهینهسازی شامل راهکارهای بسیار مختلفی است، که هر سایت میتواند به تناسب وضعیت خود در جدول جستوجو آنها را اجرا و پیادهسازی کند.

سئو فرآیندهای بسیار مختلفی دارد و لینک سازی خارجی بخش مهمی از پروسه بهینهسازی سایت در بخش سئو خارجی است. XSEO مشاوره خرید بک لینک از کجا میفهمد چه کسی لینکهای بیرون سایت را ایجاد کرده است؟ در واقع زمانی که شما لینک داخلی ایجاد می کنید در هنکام کلیک کردن کاربران روی لینک ها آن ها به یک صفحه دیگر از وبسایت شما منتقل خواهند شد. ما در دوره اموزش سئو در شیراز به طور مبسوط توضیح میدهیم که چرا بک لینک های دانشگاهی از مهمترین بک لینک ها به شمار می روند و چگونه می توانید در سایت هایی که گردآوری کرده ایم این لینک ها را ایجاد نمایید. همانطور که میدانید سئو خارجی بهآن دسته از xseo.ir لینک سازی خارجی حرفه ای اطلاق میگردد که در بیرون از فضای سایت پیادهسازی شده و رتبه سایت را ارتقاء میدهد. درحقیقت گوگل با سنجش میزان و تعداد لینک های ارجاع شده به یک وب سایت در طول یک بازه زمانی مشخص می کند که رتبه یک وب سایت را بهبود ببخشد.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما