ppsxbanner

درباره قفل کتابی بیشتر بدانید

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های خرید اینترنتی پیستوله رنگ پاش این است با صرف کمترین وقت به یک بانک بزرگ از انواع قفل‌های کتابی دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید مدل‌های مختلف را مقایسه و بررسی کنید و با اطمینان خاطر قفل کتابی خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. همزمان با همین تغییرات در قفل‌ها و پدید آمدن قفل کتابی، درب‌های آکاردئونی وارد بازار شدند و این دو مکمل هم شدند و امنیت بسیار بالایی برای کاربران ایجاد کردند. همین الان 250 تا قفل کتابی با قیمت‌های مختلف فقط با یه کلیک در دسترس شماست!

  • قفل کتابی یکی از قفل‌هایی است که امروزه در اکثر خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • همانطور که گفتیم یکی از عوامل موثر در امنیت قفل کتابی محل قرار گیری ساچمه هاست اما جنس بدنه نیز تاثیر زیادی در ایمن این قفل ها دارد.
  • در ابتدای این مقاله اشاره کردیم که دسترسی به زبانه ی قفل ، به راحتی امکان پذیر نیست.
  • جاگذاشتن و گم‌کردن کلید یکی از اتفاقاتی است که بسیاری از ما تجربه کرده‌ایم.

قطر میله‌ی این قفل ۱۳ میلی‌متر و پهنای قسمتی که توسط میله بسته می‌شود، ۳۰ میلی‌متر است. برای افزایش ایمنی و پیشگیری از سرقت اماکن و اموال خود، بهتر است از قفل‌های مختلف استفاده کنیم. سیستم قفل‌شدن این محصول به صورت‌های مختلفی نظیر کلیدی معمولی، کلیدی کامپیوتری، رمزدار و در گونه‌های پیشرفته به شکل شناسایی اثرانگشت است. نکته‌ی مهم در ساخت و تهیه‌ی قفل‌های آویز و کتابی این است که حلقه یا میله از مواد مرغوب ساخته شود و امکان بریدن آن‌ها وجود نداشته باشد. بدنه‌ی این نوع قفل‌ها هم بیشتر از فلزاتی نظیر استیل و برنج ساخته می‌شود که هر دوی این فلزات از مقاومت بالایی دربرابر ضربه و فشار برخوردار هستند.

قفل کتابی دلتا مدل B-100098

بدنه این قفل از فولاد و سخت کاری شده مقاوم در برابر ضربه و برش و اسید می باشد. استفاده از ساچمه های فولادی بجای زبانه های برنجی باعث ارتقای امنیت قفل در برابر اهرم شدن می شود. در توپی قفل استفاده از مکانیسم دیسک های حفاظتی بجای پین های استوانه ای و هم چنین عدم استفاده از فنر در قفل باعث مقاومت در برابر اسید های مخرب می شود .

قفل کتابی

در صورتی که شما از قفل های کتابی استفاده نمایید که دارای کیفیت بالایی نباشند و یا  نمونه های تقلبی باشد باز کردن آن احتمال بالایی دارد. در این سایت میتوانید با انواع روشهای طراحی و چیدمان منزل ، دفتر کار و یا دکوراسیون مغازه و فروشگاه آشنا شده و از روشها و متدهای نوین طراحی داخلی و دکوراسیون الگو برداری کرده و از آنها در طراحی های خود استفاده نمایید. اتاق بهترین ایده ها را برای طراحی دکوراسیون خانه یا بازسازی آن ارائه می نماید. اغلب این قفل ها با کلیدهای تخت مخصوص باز میشوند که کپی کردن آنها برای سارقین کار سختی است. قفل های کتابی با برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که می توان به خرید چکش رونیکس، قفل کتابی دلتا، قفل کتابی منیر صنعت، قفل کتابی پارس، قفل کتابی کلون، قفل کتابی گیرا اشاره نمود.

غرفه‌دارهای باسلام از شمال تا جنوب اینجا هستن تا بهترین تجربه خرید خرید پیستوله رنگ پاش رو برای شما فراهم کنن. راستی اگر هم این مدل‌ها مورد پسندتون نیست ما کلی قفل دیگه هم داریم که می‌تونی برای دیدنشون به صفحه خرید قفل سر بزنی؛
اونجا محصولات دیگه مثل سیلندر قفل، قفل آویز، قفل برقی، قفل رمزدار، قفل صندوق، قفل فولادی، قفل کتابی، قفل کمد، مغزی قفل رو هم می‌تونی ببینی. قفل‌های کتابی با جنس برنج، آلومینیوم و فولاد در بازار یافت می‌شود که مرغوب‌ترین و مقاوم‌ترین آن‌ها جنس فولادی است که استحکام لازم را در برابر ضربه دارد.

قفل کتابی دلتا مدل A-10070

انواع خرید ابزار معمولاً از طریق کلید، برق و یا وارد نمودن رمز باز و بسته می شوند و برای بسته نگه داشتن درب یا حفاظ کاربرد دارند. بدنه این قفل ها فولادی یا برنجی بوده و کلیدهای آن نیز ساده،کامپیوتری یا ویژه و چهارپر است. البته درب های آکاردئونی هر چقدر هم مقاوم باشند نمی توانند یک محافظ صددرصد برای درب خانه یا مغازه شما باشند اما قفل های کتابی هنوز هم سد ایمنی بسیار خوبی در برابر سارقین هستند. قفل کتابی یکی از بهترین ابزار هایی است که میتوان به کمک آن امنیت منزل و فروشگاه ها را بیشتر کرد و تا حد امکان جلوی سرقت سارقان از این مکان ها را گرفت. البته هایی دیگر نیز برای تامین امنیت خانه و محل کار وجود دارد که شما میتوانید تا حد بسیار زیادی امنیت این مکان ها را بیشتر کنید و راه های سرقت را بر روی سارقان ببندید. ایران کرکره بزرگترین تولید کننده و فروشنده کرکره برقی در سراسر ایراناست که شما میتوانید تنها با ورود به صفحه زیر انواع مدل ها به همراه قیمت انواع کرکره برقی را مشاهده کنید.

این قفل ها بر اساس جنس، اندازه و وزن خود در انواع فولادی، روکش دار و خرید قفل کتابی ساده تولید می شوند. این قفل در سایزهای 90 و 100 میلی‌متری تولید می‌شود که جنس بدنه آن از آهن ساخته شده که در برابر ضربه با اجسام سخت، مقاومت بالایی دارد؛ مکانیزم سیلندر این نوع قفل‌ها نرمال است و با کلید‌های معمولی آهنی باز و بسته می‌شود. قفل‌های کتابی با کلیدهای مستطیلی جدیدترین تکنولوژی طراحی ساچمه‌های رمزنگاری قفل را دارند و همین طور در کنار آن، مقاومت بالای این قفل‌ها در برابر تزریق اسید آنها به قفل‌های نفوذ ناپذیری بدل می کند. جنس‌‌های برنجی، فولادی و آلومینیومی در بازار موجود است، بهترین و مستحکم‌‌ترین نوع قفل موجود در بازار، جنس فولادی است به بیانی دیگر جنس آن، استحکام بدنه را مشخص می‌‌کند. بدنه‌‌های ضعیف با فشار کمی توسط سارقین می‌‌شکنند و یا سوراخ می‌‌شود و کمترین فشار، ساچمه‌‌های قفل خارج شده و قفل باز می‌‌شود. با پیشرفت دستگاه‌‌های برش، باز کردن قفل‌‌های گوشواره‌‌ای برای سارقین بسیار تسهیل شد و همین امر سبب شد که مردم طرفدار قفل‌‌هایی با امنیت بالاتر شوند و امروزه قفل‌‌های کتابی توانسته‌‌اند تا حد بسیار بالایی این امنیت را تأمین کنند.

قفل کتابی گیرا روکش دار کامپیوتری 900 پاترول مدل 039

© تمامی حقوق برای لیسته محفوظ بوده و استفاده از مطالب برای مقاصد غیرتجاری با درج لینک منبع مجاز است. در تصویر زیر ساختار ظاهری محصول نام برده را در دنیای واقعی مشاهده مینمایید. قفل‌سازی از دوران صفویه در ایران به اوج خود رسیده و صنعت قفل‌سازی چالشتری که شهرت جهانی دارد توانسته دو اصالت یونسکو را کسب نماید. امیدواریم که بتوانیم میزبانی شایسته برای هموطنان عزیزمان باشیم و با سعی در بهبود مستمر همواره بهترین‌ها را برایشان فراهم آوریم. همچنین این فروشگاه با دریافت نماد اعتماد از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و پروتکل امن ssl خریدی مطمئن و امن را برای مشتریان عزیز فراهم می کند. فنر های این قفل از استیل ساخته شده اند تا از زنگ زدگی آنها نیز جلوگیری شود.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما