ppsxbanner

خواب دیدیم که شما بدون دغدغه رئیس فدراسیون شوید

[ad_1]

خبرورزشی: سال‌ها در انتخابات فدراسیون فوتبال و در ائتلاف گسترده هیئت‌های استانی، سرنوشت همه از قبل مشخص شده بود و هر دو رئیس دوره‌ای بر جایگاه فدراسیون فوتبال تکیه داشتند.

ماجرای مصادره ساختمان فدراسیون فوتبال به شرکتی که ادعا می شود حدود 2 میلیون یورو بدهکار است، نشان می دهد که مدیران سابق این فدراسیون هم در انتخاب سرمربی تیم ملی و هم در پرداخت پول خود به فوتبال ایران کارنامه فاجعه باری داشته اند. چالش های بزرگ مواجه شده.

بدون شک بیشتر مشکلات فدراسیون فوتبال در مدیریت است. این بدان معناست که نه تنها مدیران قبلی، بلکه تیم فعلی نیز قادر به ایجاد تغییرات در بخش های مختلف نخواهند بود. رئیس فعلی فدراسیون فوتبال و همچنین دبیرکل وی هنوز درباره انتخابات فدراسیون فوتبال که تا پایان سال جدید برگزار می شود صحبتی نکرده اند اما سوال اینجاست که آیا خود را شایسته ریاست فدراسیون فوتبال می دانند؟

فرض کنید هر کدام از آنها در انتخابات پیروز شوند. آیا در این صورت مشکلات فوتبال کشور حل می شود، پول شستا پرداخت می شود، تیم ملی بالاخره خوب می شود، مربیان و بازیکنان آرام می شوند و فوتبال ایران مرحله جدیدی از تاریخ خود را تجربه می کند؟

سال‌ها با انتخاب فدراسیون فوتبال و ائتلاف گسترده هیئت‌های استانی، سرنوشت همه از قبل مشخص شد و هر دو رئیس دوره‌ای متکی به فدراسیون فوتبال بودند، اما تا کنون حتی یک مدیر چیزی متوجه نشده است. صادقانه بگویم که برای مدیریت این فوتبال کار سختی داریم. ما آفریده نشدیم و اگر می توانستیم فوتبال را به کشور برگردانیم این ورزش روز بدبختی نمی شد!

ای کاش مدیران فعلی فدراسیون فوتبال که احتمالاً نامزدهای اصلی ریاست جمهوری در انتخابات هستند، لحظه‌ای تنها می‌ماندند و این بار نه به خاطر منافع شخصی افرادی که همه ما می‌دانیم که شایسته آن هستند. ریاست جمهوری از فدراسیون فوتبال دعوت به شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال می کنند و روسای هیأت های استانی دیگر مثل سابق به نامزد خاصی در یک ائتلاف از پیش تعریف شده رأی نمی دهند!

می دانیم که این خواب شیرین هرگز تعبیر نمی شود، اما آرزوی ما حتی برای ما گناه نیست که از شر و شهوت جوانی بگذریم…

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما