ppsxbanner

حمایت از یکدیگر در تولید، ترویج شرکت های محلی: گویال برای مشاغل داخلی

[ad_1]

دهلی نو: پیوش گویال، وزیر بازرگانی و صنعت روز پنجشنبه از شرکت‌های داخلی خواست به دنبال راه‌ها و ابزارهایی برای حمایت از یکدیگر در تولید و ارتقای شرکت‌های محلی باشند، مانند شرکت‌هایی که در کره جنوبی و ژاپن انجام می‌دهند.

وزیر با پیشنهاد سه نکته گفت: کره و ژاپن فولاد هندی وارد نمی کنند و از بازیکنان خود فولاد می خرند.

“من فکر می کنم نیاز به مسئولیت مشترک بین شرکت ها برای رسیدگی به چالش های اجتماعی و زیست محیطی و حمایت از یکدیگر در تولید داخلی وجود دارد. به کره نگاه کنید، آنها فقط به تولید کننده فولاد هندی اجازه صادرات به کره را نمی دهند، این روحیه ملی گرایانه است.” او هنگام سخنرانی در CII Manufacturing Conclave 2022 گفت.

گویال افزود که شرکت‌های ژاپنی اجازه ورود فولاد هندی به ژاپن را نمی‌دهند و هر تن فولاد گران‌تر اما فولاد محلی ژاپنی را 100 دلار می‌خرند.

“بسیاری از شما ممکن است با چنین موانعی روبرو شده باشید که موانع دولتی نیستند که حتی من نتوانم با “G2G” (دولت به دولت) بجنگم. اما این از روح ملی گرایی ناشی می شود.

او گفت: “من فکر می کنم ما در هند نیز باید به دنبال راه ها و ابزارهایی برای حمایت از یکدیگر، تشویق یکدیگر و ارتقای برادران و خواهران داخلی خود باشیم.”
گویال همچنین به شرکت‌های بزرگ پیشنهاد کرد که با MSME ادغام شوند و پرداخت به موقع را تضمین کنند و ذهن‌های جوان را برای ورود به تولید آموزش دهند.

او با صحبت در مورد سیستم پنجره واحد ملی (NSWS)، از اینکه مشاغل به اندازه کافی از این پلت فرم استفاده نمی کنند، “ناامیدی” را ابراز کرد.

او گفت: «وقتی تعداد افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند یا افرادی که در آن تأییدیه می‌گیرند (NSWS) را می‌بینم، کمی ناامید می‌شوم،» و از صنعت می‌خواهد از این پلتفرم استفاده کنند و به آنها پیشنهاد دهد که کجا با مشکل مواجه هستند.

وی در مورد صادرات نیز گفت: این رقم در این سال از مرز 400 میلیارد دلار عبور خواهد کرد.
وی ابراز اطمینان کرد که صادرات در بهمن ماه به بیش از 30 میلیارد دلار خواهد رسید.

گویال گفت: «همانطور که امروز در مورد بحران اوکراین-روسیه می بینیم، ما دچار ابهامات ژئوپلیتیکی بین المللی هستیم، اما من بسیار مطمئن هستم که هند نقش مهمی را در احیای و احیای اقتصادهای بین المللی در سال های آینده ایفا خواهد کرد.»

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که صادرات خدمات در این سال به 250 میلیارد دلار برسد.

گویال افزود: با نگاهی به رشد هر دو طرف، خدمات سریع‌تر خواهد رسید و تا سال 2030، هند باید آرزوی تریلیون دلار صادرات کالا و 1 تریلیون دلار صادرات خدمات داشته باشد.

در همین حال، وزیر همچنین به برگزاری نشست بررسی کمیته راهبری ارتقای ارزش افزوده و صادرات محلی (SCALE) کمک کرد و تاکید کرد که این تلاش‌ها منجر به اشتغال‌زایی بیشتر در کشور می‌شود.

در این نشست، گویال بر نیاز به بررسی راه‌های نوآورانه برای افزایش ارزش افزوده محلی در بخش‌های مهم تولید در میان اختلالات موجود در زنجیره ارزش در سراسر جهان تاکید کرد. این امر حضور هند را در زنجیره های ارزش جهانی در حال ظهور افزایش می دهد. همچنین بخوانید: ادامه حمایت از سیاست برای بهبود پایدار اقتصادی: فرماندار RBI

نمایندگان صنعت و صادرات از بخش های مختلف از جمله قطعات خودرو، کالاهای سفید (AC، الکترونیک و تلویزیون)، تولید نیمه هادی، پلاستیک، مبلمان، دوچرخه و چرخه الکترونیکی، باتری، چرم و کفش و شیلات در این مذاکرات شرکت کردند. همچنین بخوانید: RBI گواهی ثبت خدمات مالی رایانه شخصی را لغو می کند

تلویزیون زنده

#لال



[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما