ppsxbanner

تماشا کنید: پرگرز بهارتی سینگ تاریخ زایمان خود را فاش می‌کند، می‌گوید «هفته اول آوریل mein kabhi bhi…»

[ad_1]

دهلی نو: کمدین بهارتی سینگ اخیراً با پاپاراتزی ها برخورد جالبی داشت که در طی آن به آنها گفت چه زمانی در انتظار اولین فرزندش از همسرش هارش لیمباچیا بود. در این ویدیوی ویروسی، یک بهارتی باردار با لباس صورتی روشن در حال رقصیدن با موسیقی دهل در مناطق اطراف دیده شد.

در طول چت او با پاپ، یکی از شاترهای شاتر از او در مورد تاریخ زایمانش پرسید. بهارتی با گستاخی پاسخ داد، “بهای آوریل که هفته اول من کابهی بهی ماما بان ساکت هو”، همه را از این خبر خوب هیجان زده کرد!

به ویدیوی ویروسی نگاه کنید:

برای ناآگاهان، بهارتی سینگ بارداری خود را در ویدئویی در کانال یوتیوب خود، LOL Life Of Limbachiyaa’s اعلام کرده بود.

پس از انتشار این خبر، هواداران بر روی ماه بودند و به آنها تبریک گفتند. بهارتی از آن زمان چند عکس از برآمدگی نوزاد خود به اشتراک گذاشته است و حتی در یک پست اینستاگرامی از طرفداران خواسته است که جنسیت نوزاد را حدس بزنند.

پیش از این بهارتی در مورد ترس از انجام عمل سزارین صحبت کرده بود.

او به بالیوود لایف گفته بود: “من هر روز به طور متناوب یوگا را شروع کرده ام. واقعاً از سزارین بسیار می ترسم، شنیده ام که بعدا خیلی درد می کند و مادر شاغلی خواهم بود، بنابراین نمی خواهم هیچ عارضه ای در پیش داشته باشم. من خیلی ورزش می‌کنم و تمام دستورات پزشکم را رعایت می‌کنم تا بتوانم زایمان طبیعی داشته باشم، حداقل یک ساعت صبح پیاده روی می‌کنم و یوگای را که مربی ام می‌گویم انجام می‌دهم.»

بهارتی در دسامبر 2017 با هارش لیمباچیا ازدواج کرد. این دو در یک مراسم باشکوه که در گوا برگزار شد، ازدواج کردند.

این زوج قدرتمند در مجموعه‌های کمدی سیرک، جایی که بهارتی به عنوان یک مسابقه‌دهنده شرکت کرد و هارش یک فیلمنامه‌نویس جدید بود، عاشق یکدیگر شدند.

این دو همچنین بعدها در بسیاری از نمایش های واقعیت شرکت کردند. با نام چند نفر، آنها به عنوان شرکت کننده در مسابقه شرکت کردند، از جمله – “Jhalak Dikhhla Jaa 5″، “Nach Baliye 8” و “Khatron Ke Khiladi 9”.



[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما