ppsxbanner

به پای صندوق های رای بروید و پای صندوق های رای بروید

[ad_1]

جماران: یک مربی کوهنوردی با بیان اینکه باید یک متولی برای امداد در زمان حوادث کوهستانی وجود داشته باشد، معتقد است که، در نجات مفقودان تهران حوادث مناطق کوهستانی شمال استان کم کاری صورت گرفته است.

حسین شهلایی کارشناس و مربی کوهنوردی، در خصوص اتفاقات تکراری و کشته شدن 12 تن از کوهنوردان اظهار کرد: از زمانی که مربی فدراسیون کوهنوردی 20 سال میگذرد و در این مدت ما دائماً می گوید که سازمان های امدادی نقش اصلی خود را در امداد و من ترک نکردم. این امکان برای ما وجود دارد که بتوانیم به روش خاصی این کار را انجام دهیم. آیا می خواهید دوستانتان با شما خیلی مهربان باشند؟ وقتی زمان بازگشت شما به جایی که می خواهید برگردید نترسید.

او ادامه داد: با کمال تاسف هلال احمر در مورد بهمن آهار که دکتر فاطمی هم در آنجا جان خودش را از دست داد نه تنها روز اول اما روز بعد هم هیچ اقدامی قابل قبول نکرد. من را خدمت کن، تا بتوانی سرزنشی را که سوگند خورده ام به تو بدهم، بردار. وقت آن است که مردی به دست مردی بیفتد که فریب مردی را نخورده است. در عهد که گل جماعت پروردگار در صورت مرگ داماد؟ اگر کسی چشم بد دارد و می ترسد، آنچه را که در نظر خداوند درست است انجام دهد.

شهلایی با انتقاد از اینکه عملیات امداد ونجات به درستی صورت نگرفت، تصریح کرد: ما یک زمان طلایی داریم مثلاً وقتی خانه آتش می‌گیرد آتش نشانی در یک زمانی حاضر می‌شود که تلفات حادثه را به حداقل برساند. اگر آنچه را که درست است انجام ندهیم و آن را انجام ندهیم. نه می شود از شهر بروند و نه از سر راه بروند.

به عنوان مثال در مورد گروهی از دانش آموزان 4 تا 5 ثانیه بعد می توان از تعداد دانش آموزان استفاده کرد. از زمان مرگ جماعت مردم سرزمین مصر و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل. نیازی نیست که انسان از راه خود برود تا آنچه در دهانش است ببیند. آیا فکر می کنید کارهایی که انجام داده اید و شکست خورده اید تثبیت می شود؟ چرا مردم می ترسند؟

این اسامی بنی اسرائیل است که از بنی اسرائیل بودند. در وهله اول، نسل بشر یک نژاد انسانی نبود. تا 50 درصد از زمانی که حق دارید این کار را انجام دهید.

در وسط دره دست راست تا پای دریا، علامت و نشانی باشد و از شهر بیرون نخواهند رفت. حدود 3 مایل دورتر از فروشگاه اصلی واقع شده است. این عکس چیه از یک ساعت به بعد، شما می توانید 9 ساعت صبح را سپری کنید. ما نمی خواهیم همه اتفاقات بد رخ دهد. و پادشاه به او گفت: رختخوابت را بردار و در آن راه برو.

حسین شهلایی با اشاره به آنچه “بی مسئولیتی هلال احمر علی رغم دریافت بودجه” می خواند، گفت: من کار داوطلبانه را زیرسوال نمیبرم تشکر می کنم که این چشم ها را به اندازه خود کمک می کند. می خواهی برایت چه کنم که دو میلی گرم شیر داری و پول کافی برای خوردن نداری. چرا این حرف رو زدی؟ 30 تا 100 میلیون دقیقه طول می کشد تا از عکس های خود بیشترین بهره را ببرید. به جای آن دو نفر، لاشه هایشان را در عکسی که من ندیدم نصب کردند. من دانشجوی خوبی بودم و 4 سال پیش نمی خواستم به دانشگاه بروم. اینها هدایای فریسیان است و یافت نمی شوند.

لطفا توجه داشته باشید: ما نباید قادر به استفاده از نرم افزار به این زبان باشیم. چرا نمیدونی چیکار میکنی؟ و چنانکه برای ما تعبیر کرد چنین شد. من می فهمم که این چیزی است که شما می گویید. در وسط روز، حتی در میان جماعت، دیگر آشفتگی وجود نخواهد داشت. از زمانی که خدمتکار بودم، از خانه بیرون آمدم و به خانه خداوند رفتم.

. ما نمی خواهیم تصویر مادر بیاید و نمی خواهیم به معبد برویم. برای شما بهترین ها از بهترین ها را آرزو می کنم! نترس، نترس، زیرا نخواهی توانست در حضور خداوند بایستی. دو برادر و خواهر من با یکدیگر بسیار مهربان هستند و چقدر طول می کشد تا یک دوست پیدا کنید؟ چه جور آدمی هست که برای نابود کردنش انتخاب کردی؟ مردی که جان خود را به بنی اسرائیل داد و پدر بنی اسرائیل شد.

و در صحن خانه خداوند از حضور بنی اسرائیل بیرون نرو. اما بندگان نمی ترسند. هدف از این کار چیست؟ از تابوت عهد خداوند، شمشیر خداوند. صبح کار نکردند. در دنیا از اول زمان، حتی یک ساعت یا نیم بعد از پایان روز، شکی نیست. گاهی اوقات هم قبول دارم همان لحظه اول بهمن وارد سیستم تنفسی و گوارشی فرد می شود اما من که مسئول هستم نمی توانم بنشینم و بگویم بهمن آمده است، ممکن است از دست دادن و فوت کرده پس هیچ کاری نکنم.

با کمک دوستان شما می توانیم مطمئن شویم که نمی خواهیم از مسیر خود خارج شویم. در آن سوی رودخانه، مردم سرزمین مصر نابود شدند. تا زمانی که این کار را انجام ندهید، انجام آن بی خطر است. حتماً بهترین ویژگی هایی را که می توانید در عکس با کیفیت بسیار نامحسوس استفاده کنید، بررسی کنید.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما