ppsxbanner

به روز رسانی زنده المپیک: ایلین گو یک نقره اضافه می کند. اسکیت بازان آمریکایی به برنز رضایت دادند

[ad_1]

اعتبار …گابریلا باسکار/نیویورک تایمز

آمریکا روز سه‌شنبه با کسب دومین مدال اسکیت سرعت آمریکا در این المپیک سوم شد. مردان ایالات متحده رکوردداران جهانی در تعقیب تیمی هستند و برای برنده شدن در این رویداد مورد علاقه قرار گرفتند و مقام سوم را به طور مساوی با موفقیت و ناامیدی به پایان رساندند.

پرچم NOR

نروژ

پرچم ROC

کمیته المپیک روسیه

پرچم ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده

تیم آمریکایی متشکل از جوی مانتیا، کیسی داوسون و امری لمن هلند را در فینال B – عملاً مسابقه مدال برنز – تقریباً سه ثانیه شکست داد. نروژ برای دومین المپیک متوالی با شکست روسیه در فینال مدال طلا را به دست آورد.

اما یک تصمیم غیرمنتظره به طور بالقوه به قیمت شانس ایالات متحده برای مسابقه با نروژ در فینال تمام شد. مانتیا، موفق ترین اسکیت باز آمریکایی، در نیمه نهایی مقابل تیمی از روسیه اسکیت نکرد و اتان سپوران به جای آن توسط تیم برای مسابقه با داوسون و لمن انتخاب شد.

داوسون، لمن و سپوران به خوبی اسکیت زدند و در میانه مسابقه پیشروی کردند – زمان آنها 3 دقیقه و 37.05 ثانیه سریعتر از رکورد المپیک بود (و سریعتر از آمریکایی ها که با Mantia در فینال B اسکیت کردند). اما روس ها مسابقه اسکیت بهتری انجام دادند و تقریباً با نیم ثانیه پیروز شدند.

Cepuran و Mantia هر دو گفتند که فقط کمی از باخت نیمه نهایی ناامید شده اند. “چقدر باید بدشانس باشید که روسیه در نیمه نهایی خود چهار ثانیه سریعتر از فینال خود پیش می رود؟” مانتیا گفت. “مسابقه زندگی آنها. شما واقعا نمی توانید بابت آن ناراحت باشید. این فقط یک نوع بدشانسی است.»

تیم گفت: برنامه همیشه این بود که مانتیا در مرحله یک چهارم نهایی اسکیت نکند. قبل از نیمه نهایی، اسکیت بازان نشستند و صریح در مورد احساس همه آنها صحبت کردند و این گفتگو منجر به اسکیت کردن Cepuran در نیمه نهایی به جای Mantia شد. پس از نیمه نهایی، سپوران از داوسون که دیر به المپیک رسید و سرحال تر بود خسته تر بود و به همین دلیل برای مانتیا کنار رفت.

در تعقیب و گریز تیمی مردان، سه نفر از اعضای تیم در یک فایل تنها به مدت هشت دور اسکیت می زنند و زمان آخرین اسکیت باز برای عبور از خط پایان محاسبه می شود. معمولاً در هر یا دو دور، اسکیت‌باز جلو، که کار طاقت‌فرسا تنظیم کردن سرعت را انجام می‌دهد در حالی که دیگران در جریان لغزش او می‌لغزند، به عقب می‌چرخند و اجازه می‌دهد یک هم تیمی جدید رهبری کند و رنج بکشد.

به عنوان یک گروه از افراد، اسکیت بازان ایالات متحده کمتر از بسیاری از حریفان خود موفق هستند. به عنوان مثال، هیچ یک از آنها قبلاً مدال المپیک نگرفته بودند و علاوه بر مانتیا، هیچ کدام به طور خاصی به هم نزدیک نشده بودند. حریف آنها در مسابقه مدال برنز، هلندی ها، توسط سون کرامر، دارنده 9 مدال المپیک و پاتریک روست، برنده چهار مدال، هدایت شدند.

اما ایالات متحده در چهار سال گذشته با یک استراتژی جسورانه و مبتکرانه که نحوه برگزاری مسابقه را تغییر داده است، پیگیری تیم را در اولویت قرار داده است. ایالات متحده به جای تبادل نقش اسکیت‌بازی در جلو، یک عضو دارد که کل مسابقه را رهبری می‌کند، در حالی که هم تیمی‌هایش از انرژی ذخیره شده برای هل دادن فیزیکی یکدیگر استفاده می‌کنند. این استراتژی موفقیت آمیز بوده است: آمریکایی ها رکورد جهانی را در سالت لیک سیتی در ماه دسامبر به ثبت رساندند و نروژی ها که روز سه شنبه مدال طلا را به دست آوردند، آزادانه به کپی برداری از آن اعتراف کردند.

https://www.youtube.com/watch?v=Arqp-T0j7lM

مدال برنز اولین مدال برای همه اسکیت بازان ایالات متحده است و در سومین و احتمالاً نهایی المپیک برای Mantia که 36 سال دارد، به دست آمد. 1500 متر

مانتیا در آن زمان گفت: “میدونی دلخراشه.” “من واقعا فکر می کردم که این شانس من است.”

پس از کسب مدال، ناامید شدن بسیار دشوار بود. “احساس می کنم وزنه به یک معنا برداشته شده است.” مانتیا گفت. من یک مدال آور المپیک هستم.

در تعقیب تیمی زنان، کانادایی‌های محبوب ژاپنی‌ها را شکست دادند و رکورد جدیدی در المپیک ثبت کردند. ژاپنی ها کل مسابقه را رهبری کردند، اما در منحنی نهایی نانا تاکاگی ناگهان تعادل خود را از دست داد و سقوط کرد و مدال طلا را به کانادایی ها داد. هلند برای کسب مدال برنز روسیه را شکست داد.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما