ppsxbanner

برنامه ریزی زمانی خرید ریپورتاژ آگهی

در واقع باید ریپورتاژ را جوری بنویسید که به دل مخاطب بنشیند نه صرفا باب میل الگوریتم های گوگل باشد. گاهی قرار دادن یک تصویر جذاب خود به تنهایی باعث جذب مخاطب خواهد شد. وقتی که یک پست به عنوان رپورتاژ برای معرفی خدمات یا محصولات شما در یک وب سایت معتبر قرار میگیرد و آپلود میشود پاک نخواهد شد که این موضوع خود باعث به وجود آوردن مزایایی دیگر خواهد بود. اما وقتی یک لینک دارای ویژگی نوفالو باشد، انتقال اعتبار (حداقل به میزان زیادی) انجام نخواهد شد. پیش از این گفتیم که هر چقدر یک وبسایت اعتبار بیشتری نزد گوگل داشته باشد، بک لینک گرفتن از آن بیشتر برای شما تاثیرگذار است. اما برای شروع کار، شما نیازمند رپورتاژ آگهی هستید. به این ترتیب، نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی باید به شکلی باشد که مخاطب، محتوا را حامی و راهنمای خود ببیند و به محتوا اعتماد کند. در نوشتن متن ریپورتاژ آگهی باید در نظر داشت نگارش آن به نحوی باشد که در خاطر خوانندگان و مشتریان بماند , زیاد از کلمات تخصصی و کلماتی که خودتان دوست دارید و زیاد برایتان اهمیت دارد استفاده نکنید . توجه داشته باشید که ترافیک جستجوی یک وبسایت باید در کنار رتبه آن تفسیر شود.

برای اینکه بتوانید یک رتبه خوب در جستجوی گوگل بدست آورید می توانید از ریپورتاژ آگهی استفاده کنید . 1-باید لینک های استفاده شده در رپورتاژ به صورت nofollow باشند تا بر نتایج جستجوی گوگل تاثیری نداشته باشند. لینکها از نظر جابجایی اعتبار، به دو دستۀ Follow و Nofollow تقسیم میشوند. نکته دیگری که در مورد لینکها وجود دارد، نوع آنهاست. نکته دومی که میتوانید از درصد بالای این آمار بفهمید، این است که اکثر مخاطبان یک سایت از گوگل هستند و خواننده ثابت کمتری دارد. از برند خود در عنوان حتما استفاده کنید زیرا تعداد بسیار زیادی از مخاطبان ابتدا عنوان متن شما را مطالعه میکنند، بنابراین استفاده برند در عنوان به شما در معروف شدن برند شما کمک خواهد کرد. برای سنجش اعتبار یک وبسایت، ابزارهای بسیار متنوعی وجود دارند. رپورتاژ به طور غیر مستقیم محصولات را تبلیغ می کند که سبب بیشتر شدن اعتماد مخاطبان خواهد شد، به همین دلیل اثر گذاری بالایی دارد و موجب می شود که مخاطبان تمام مطلب را با اشتیاق زیاد مطالعه کنند، در کل رپورتاژ به خبر تبلیغاتی گفته می شود که در قالب یک محاسبه و یا مقاله در سایت های خبری که بازدید زیادی دارند انتشار می گردد و می تواند شامل عکس و متن جذاب باشد.

سایتهای مختلف معمولاً قوانینی متفاوت برای انتشار رپورتاژ آگهی دارند. اکثر سایتهای ایرانی هنگام انتشار رپورتاژ آگهی، تبلیغاتی بودن مقاله را به اطلاع خوانندگان خود میرسانند. به این ترتیب مطمئن میشوند که در صورت وجود اطلاعات غلط یا تبلیغاتی بودن مقاله، به اعتبار خودشان لطمه نخواهد خورد. Spam Score: این عدد نشاندهندۀ میزان اسپم بودن یک سایت است. هر چقدر که این عدد به 100 نزدیکتر باشد، اعتبار کلی سایت مد نظر شما بیشتر است. هر چقدر این رتبه پایینتر باشد، بدان معنی است که سایت مورد نظر مطرحتر است و دارای بازدیدکنندگان بیشتری است. هر چقدر که این درصد بالاتر باشد، بدان معنی است که سایت مد نظر بیشتر مورد اعتماد گوگل است و لینک شما در این سایت تاثیر بیشتری دارد. حتی در صورت زیادهروی، شانس جریمه شدن شما توسط گوگل هم وجود دارد. البته گاهی هم میشود که بتوانید از یک سایت درخواست کنید که خودش برای شما مقالهای تهیه کند. به خصوص اگر مقالۀ شما در صفحه اول سایت نمایش داده میشود.

چرا که تاثیر مثبتی بر سایت شما ندارد و حتی ممکن است برایتان ضرر هم داشته باشد. شما از این طریق هم می توانید اعتماد افراد را جلب کنید و به سمت سایت خود بکشانید. و به این ترتیب است که می توانید رتبه سایت خود را پایین آورده و محصول خود را به فروش برسانید. برای ریپورتاژ نیز این موضوع اهمیت زیادی دارد. اما ریپورتاژ روشی موثر و مقرون به صرفه برای تبلیغات است که به شما کمک خواهد کرد که بتوانید نتیجه خوبی بگیرید و مخاطبان زیادی جذب نمایید. ریپورتاژ آگهی بهشدت بر میزان دیده شدن یا آگاهی از برند (Awareness) مؤثر است؛ اما نکتهی مهم اینجاست که شما باید در کانالهای توزیع خود تحلیل و شناخت دقیقی داشته باشید، چراکه شما باید ریپورتاژ را برای مخاطبان هدف خود منتشر کنید. هر چند کاربران میدانند که رپورتاژ شما یک تبلیغ است، اما باز هم برایشان مهم است که این تبلیغ توسط یک سایت قابل اعتمادشان منتشر شده یا نه. ریپورتاژ به صورتی که در حال حاضر به کار گرفته می شود به معنای محتوایی است که رسانه ها در ازای دریافت مبلغی منتشر می کنند و با خرید ریپورتاژ بسته به نوع نیاز می تواند جهت دریافت بکلینک و یا اکسپوژر یا هردو به کار گرفته شود.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما