ppsxbanner

بررسی عملکرد بهترین مشاوران تحصیلی و کنکور توسط تحلیلگران آموزشی

نمیدونم چقدر با من آشنایی دارین ولی همه اطرافیان و همکلاسی های من میدونن که من حتی یه بار هم نه کلاس کنکور رفتم نه مشاوره کنکور از جایی گرفتم حالا شاید بگین میخوام بهتون بگم بشینین کتاب درسی رو بخونین رتبه بیارین نه به این راحتی ها هم نیست ! شاید این سوال براتون پیش بیاد که من با رشته ریاضی چجوری نحوه خوندن زیست شناسی رو بهتون توضیح میدم ؟ اگر مشاوری که انتخاب میکنید سابقه همکاری و مشاوره با داوطلبهای گوناگون و شرایط متفاوت رو تجربه کرده باشه، میتونه در هر موردی که براتون اتفاق افتد مثل یک دوست صمیمی در کنارتون باشه و شما رو از عوامل مخرب دور کنه و مثل یک پزشک در هر بازه زمانی از سال بهترین عملکرد و توصیههای مشاوره ای رو برای شما تجویز کنه. کوثر دانشجوی پرستاری دانشگاه شهیدبهشتی نیز می گوید: « آقای سرورپور شخصیت دوست داشتنی و کاریزماتیکی دارند و به قدری روی شاگردانش اثر مثبت دارد که آنها را ناخودآگاه بسوی کسب بهترین نتیجه هدایت می کند. با آقای فلاح در سال کنکور جدا از مسائل تحصیلی، از جنبههای انگیزشی و روحی هم پیشرفت زیادی داشتم و یاد گرفتم که شکستها موانع پیروزی من نیستند؛ بلکه فرصتی هستند که بیشتر از قبل یاد بگیرم و با سرعت بیشتری پیشرفت کنم.

دوستان وقت من بسیار بسیار محدود هست و سفارش های خیلی خیلی زیادی هم توی سایت درسی دارم هم درس های دانشکده خیلی سنگین هستن ، بعد این که من برای رسیدن به این روش ها خیلی خیلی هزینه کردم و تونستم ارزان ترین و پر بازده ترین روش ها رو پیدا کنم که حتی از خرج کردن های بالای ۵۰ میلیون تومن که یکی از دوستان انجام داده بود بهتره ! خلاصه هزینه ای که ازتون دریافت میشه برای این پکیج نسبت به مطالبی که توش ارائه شده واقعا واقعا ناچیز هست و شما رو از هزینه های میلیونی دیگه راحت میکنه و میتونید با آرامش کامل یه سال پر از لذت رو پشت سر بزارین و به هدفتون برسین ! کنکور سراسری، مسیر پر فراز و نشیبی است که در چند دهه اخیر به یکی از اصلی ترین دغدغه های داوطلبان تبدیل شده تا جایی که عمدتا خانواده ها نیز تحت تاثیر این مسئله قرار می گیرند. بهترین مشاور و نقش آن در موفقیت درسی بهترین مشاور کنکور در موفقیت دانش آموزهای … دست کشیدن از تفریحات و مطالعه، کاری جدی و دشوار است که بسیاری از دانش آموزان قادر به انجام آن نیستند. ۳ – از صبح که بلند میشیم تا شب چه کار هایی انجام بدیم ؟

بهترین انتخاب رشته زمانی اتفاق می افتد که شما بدانید به درد چه رشته هایی می خورید و به درد چه رشته هایی نمی خورید. مشاور انتخاب رشته کنکور اگر نتواند حرف خود را به شفافیت و روشنی بیان کند به نحوی که داوطلب کنکوری نفهمد، نمی تواند مشاور موفقی باشد. در تصویر زیر که قبولی های رشته تجربی دیجی کنکور در کنکور 98 را نشان میدهد ، میتوانید میزان موفقیت دانش آموزان ما را بسنجید. تعداد و درصد قبولی هر کد رشته محل از مناطق سه گانه در هر کنکور سراسری متفاوت است و یکی از دلایلی که این تفاوت را رقم می زند، تفاوت میزان شرکت کنندگان هر منطقه در آزمون سراسری هر سال با سال های گذشته است. روزنامه آسیا یا همان روزنامه نظریه پردازان و فعالان حوزه کسب و کار ، هفته گذشته ضمن معرفی شش مشاور تحصیلی و کنکور برتر کشور ، به بررسی نقاط قوت و ضعف آنها از نگاه نفرات برتر کنکورهای سراسری و کارشناسان آموزش و پرورش پرداخت. ایشان در برنامه های متعدد تلویزیونی رسانه ملی به عنوان کارشناس آموزشی و کنکور معرفی شدند. خب دوستان از همونجا شد که من تصمیم گرفتم بزرگترین پکیج مشاوره کنکور ۱۴۰۱ و برنامه ریزی برای کنکور رو برای شما تهیه کنم تا با هزینه خیلی کم بتونین به بزرگترین موفقیت برسین !

خب با توجه به شرایط کشور ما منطق میگه همه باید برن تجربی و پزشکی بخونن. این دست از مشاورها فقط به منافع شخصی خودشون اهمیت میدن و معمولا برای همه داوطلبهایی که به اون ها مراجعه میکنه یک رفتار مشخص دارن و طبق یک برنامه از پیش تعیین شده برای کنکوری ها برنامه ریزی میکنن و پیشرفت شما اهمیتی برای این اشخاص نداره. دوستان یه نکته خیلی جالب رو یادم رفت بگم من توی سال کنکور هیچ محدودیتی روی خودم اعمال نکردم تا از زندگیم کاملا لذت ببرم و به نظرم واقعا یه سال لذت بخش بود من توی این پکیج حتی بهتون میگم که چقدر پیج اینستاگرام فالو کنید چند تا کانال تلگرام تو گوشیتون باشه یعنی دقیق دقیق همه چی برنامه ریزی شده پیش رفته و جای هیچ نگرانی وجود نداره عزیزان من ! این پکیج رمز و راز های کنکور از ۳ بخش تشکیل شده که به نظرم هیچ مشاوری ندید تا حالا این ها رو بهتون بگه ولی خب اینا مهم ترین عوامل رتبه آوردن هستن باید تجربه کرد تا بهشون رسید !

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما