ppsxbanner

اکنون کشف کنید، برای جک برقی سریع چه کاری باید انجام دهید؟

در کرایسلر، همی V-8 مشهور در سال 1964 به عنوان یک هیولای 426 سیدی که کاملاً برای مسابقه ساخته شده بود، بازگشت. V-8 یک موتور 330 بود که تا 310 اسب بخار قدرت داشت. با قدرت 425 اسب بخار، اما به راحتی برای بیش از 550 اسب بخار تنظیم شد، در کلاس های مختلف NHRA در طول فصل 65 تمیز شد. و اگرچه در ابتدا روی ماهیچه‌ها به بازار عرضه نشد، اما موستانگ‌ها می‌توانند با یک V-8 بلوک کوچک موجود، از جمله نسخه جدید 289-cid با حداکثر 271 اسب بخار، بسیار داغ باشند.

Pontiac Firebird Trans Am مدل 1971 که یک V-8 455 سیدی بسته بندی می کند، بزرگترین موتوری را که تا به حال در یک ماشین پونی ساخته شده است، دارد. تقریباً از تمام ترفندهای موجود در کتاب فروشگاه سرعت استفاده می‌کرد: فضای داخلی خالی، پنل‌های بدنه فایبرگلاس سبک وزن، و یک نسخه دو کربوهیدراتی از «Thunderbird 427 Super High Performance» V-8 یک ساله، یک بلوک بزرگ که فقط به کفش‌ها متصل می‌شد. با خم شدن قابل توجه فلزات شاسی جلو.

6 راز از شما برخوردار است نه درباره Automatic Door|شکستن کد Automatic Door|پنج مسائل میخواهم درباره Automatic Door می دانستم}

البته این بازی همیشه بوده است، اما به ندرت خودروسازان زیادی، همراه با صدها شرکت مستقل تجهیز سرعت که برای تامین قطعات سوپ‌آپ پدید آمده‌اند، برای چنین سرمایه‌گذاری بالایی بازی کرده‌اند. فورد در مورد عملکرد بالا در داخل و خارج از پیست جدی بود. فورد از هیچ هزینه‌ای دریغ نکرد، فالکن‌های کامپکت برنده رالی، فورد GT40 دیوانه‌کننده شیک برای مسابقات بین‌المللی استقامت، و فورد کهکشانی‌های بزرگی که در سال 1964 قهرمان نسکار بزرگ ملی شدند.

یافتن یک سریع رویکرد Automatic Door

فورد از اقتصاد سوخت خوب به دست آمده توسط مدل های شش سیلندر فورد فالکون در تبلیغات می بالید. اجازه دهید با درب پاپ قدیمی خوب شروع کنیم – گاهی اوقات به آن سوراخ پاپ نیز می گویند. هات راد هشدار داد که "برای رانندگی به سمت و سوی نوار مناسب نیست، چه رسد به اینکه در خیابان." اما نکته این بود.

علاوه بر این، نسکار فکر می‌کرد که همی به تیم‌های موپار امتیاز ناعادلانه‌ای می‌دهد، بنابراین همی را برای نیمه اول فصل 65 محروم کرد، سپس پس از اعتراض‌های سراسری به آن اجازه بازگشت. اوضاع در نسکار سخت تر بود. خوب، همیشه داشتن یک نسخه پشتیبان ایده خوبی است. درب های آلومینیومی همیشه گزینه خوبی هستند زیرا فشار زیادی به موتور وارد نمی کنند.

حقیقت غیرقابل انکار در مورد Automatic Door که هیچکس به شما نمی گوید

در سال 1964 هیجان بیشتری وجود داشت. دیربورن با "عملکرد کامل"، یک حمله همه جانبه به اکثر انواع ورزش های موتوری، کمپینی که برای افزایش فروش فوردهای جدید و مرکوری های مسابقه ای برای خیابان طراحی شده بود، تیتر اخبار شد. و پس از آن موستانگ فورد بود، موفقیت فروش بزرگ دهه 60.

electrical Jack

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از معرفی جک پارکینگی و کرکره برقی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما