ppsxbanner

اکنون بدانید، برای خودارضایی سریع چه کاری باید انجام دهید؟

بدون شک خودارضایی باعث آسیب جسمانی می شود – هرچند برخی در مضرات آن مبالغه کرده اند – با این حال علم پزشکی ثابت کرده است که خودارضایی عامل بیماری های متعددی است. باعث آسیب به چهار عضو اصلی بدن ترک خود ارضايي یعنی. در واقع، بسیاری از مردم از حکم اسلام در مورد خودارضایی به خوبی آگاه هستند و به حرمت آن و ضرر ناشی از آن که البته اولین قدم در درمان آن است، یقین دارند. به همین دلیل، اگر انسان تمام کتاب‌های عادت‌های بد را بخواند و به همه ابزارهایی که او را از این عادت‌های بد رهایی می‌بخشد، آگاه شود، اما قصد قوی و اراده محکمی نداشته باشد، پیشرفت نمی‌کند. قدم به جلو

کسی که استقلال طلب است، الله تعالی او را مستقل می‌کند و صبور او را صبر عنایت می‌کند.» وقتی بنده‌ای بر خود تکلیف می‌کند و برای کسب آن تلاش می‌کند، فطرت و منش او می‌شود.. علاوه بر این، کلماتی که در انسان روح عزم و اراده و احیای شیرینی ایمان و نور یقین را در دل می دمد، کم است. امید است خداوند عزّ وجلّ از برخی از معالجات ذکر شده در ذیل به ویژه آنچه از کلام او و کلام رسول خدا (ص) و کلام علما برگرفته شده است بهره مند گرداند.

وسوسه نگاه کردن به آنچه که الله تعالی حرام کرده است، ریشه همه امیال شیطانی است. هفت نفر به گونه ای هستند که خداوند در روز قیامت نه آنها را نگاه می کند و نه آنها را پاک می کند و نه آنها را در زمره علما قرار می دهد و خداوند آنها را وارد جهانم می کند. مثلاً به کسانی که سیگار می کشند نگاه کنید. در اینجا آگاهی از عمل ناپسند و احساس گناه برای جوانانی پیش می‌آید که این عمل زشت را انجام می‌دهند، به گونه‌ای که در درون خود میان میل به انجام این عمل زشت و احساس پشیمانی از گناه، کشمکش وجود دارد. افراط در این عمل زشت منجر به ترسو، افزایش تحریکات عصبی، عدم اعتماد به نفس، رسوایی شدید، کاهش میل به مطالعه و میل به انزوا و درونگرایی می شود.

چگونه می توان جنسیت مقدس در اسلام وجود داشت؟ "آزمایش تکنیک‌های جدید خودارضایی راهی برای کشف عناصر مهم از آنچه دوست دارید (یا نه)، برای کشش جنسی در یک زمینه کاملاً ایمن، و درگیر ماندن با بدن و خواسته‌هایتان است – که می‌تواند در طول زمان تغییر کند. کارول کویین، مربی جنسی و متخصص جنسی در Good Vibrations، به خود می گوید. Battle Creek، میشیگان: The Good Health Publishing Co. pp. سوزان میلشتاین، مربی رسمی مسایل جنسی و استاد سلامت و حرکت شناسی در دانشگاه A&M تگزاس.

باعث درد در ستون مهره ها می شود، ستون فقرات که منی از آن انزال می شود. این امر باعث ایجاد عوارض در وضو، نماز و نظافت لباس می شود. باعث از دست دادن بیش از حد خون می شود. از طریق انتشار شبانه (رویاهای مرطوب) باعث از دست دادن بیش از حد اسپرم می شود. در طول سال‌های حضور گروه در پیست باشگاه هامبورگ، لنون از روی صحنه نمایش‌های هیتلر ساختگی می‌فرستاد و تماشاگران را با جوک‌هایی درباره شکست آلمان در جنگ جهانی دوم طعمه می‌داد. هر زن به رسانه‌های سمعی و بصری صمیمی تقلیل می‌یابد که هرگز حاضر به اشتراک‌گذاری آن با جهان گسترده‌تر نشده است. در بدترین حالت، اگر زنی شیفته زن دیگری شود، تبدیل به یک چهره غم انگیز می شود. علائم در مردان شامل درد هنگام ادرار و ترشح غیر طبیعی از آلت تناسلی آنها است.

این درد باعث ایجاد کجی و پیچ خوردگی در پشت می شود. از جمله: اندام های جنسی را ضعیف می کند و در آن سستی جزئی ایجاد می کند. اعصاب و رگهای بسیار ظریف و ظریف اندام های جنسی را ضعیف می کند و در نتیجه ناتوانی جنسی را به همراه دارد. به طور کلی اعصاب را ضعیف می کند – نتیجه تلاش ناشی از این عمل. باعث ایجاد ضعف در غدد مغزی می شود که به نوبه خود قدرت ادراک و عقل را ضعیف می کند. به همین ترتیب، منجر به ضعف حافظه می شود. به همین ترتیب، زیاده روی در این عمل شیطانی به اعتیاد و دلبستگی آن منجر می شود. سپس پوشش داخلی پوست ختنه گاه (اپیتلیوم پیشانی) از اتصال آن به گلن جدا ترک خود ارضايي می شود.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما