ppsxbanner

اوپن ماهاراشترا: ژائو سوسا به رویایی الیاس یمر پایان داد و با امیل روسوووئوری به مصاف عنوان قهرمانی رفت.

[ad_1]

ژائو سوزا از پرتغال از تجربه خود استفاده کرد تا به روند هیجان انگیز الیاس یمرس در تاتا اوپن ماهاراشترا 2022 با یک برد قابل توجه در سه ست پایان دهد و روز شنبه در ورزشگاه بالوادی اینجا وارد فینال انفرادی شود.

سوزا در چهارمین دوره از رویداد ATP-250 جنوب آسیا که توسط چمن ایالتی ماهاراشترا سازماندهی شده بود، از یک ست به پایان رسید و در نیمه نهایی 5-7، 7-6 (4)، 7-5 برنده شد. انجمن تنیس

او در دیدار روز یکشنبه به مصاف امیل روسووووری نفر ششم خواهد رفت.

پیش از این، Ruusuvuori در جریان بازی حساس ست دوم، اعصاب خود را حفظ کرد تا پیروزی سخت 6-3، 7-6 (0) را در برابر کمیل مایچرزاک به دست آورد و جایگاه خود را در فینال قطعی کند.

دیدارهای پایانی انفرادی و همچنین دونفره روز یکشنبه برگزار می شود.

یمر، که رتبه اول و شماره جهانی را متحیر کرد. 15 اصلان کاراتسف در دور اولیه برای کسب بزرگترین پیروزی دوران حرفه ای خود، شروع مطمئنی برای پیش افتادن 4-1 داشت، اما سوزا به موقع بهبود یافت و به تساوی 5-5 رسید. با این حال، یمر دوباره جمع شد و ست را به ثمر رساند تا در این مسابقه 1-0 پیش بیفتد.

به عنوان بهترین بازیکن پرتغالی تمام دوران، شماره سابق جهان. 28، از حرکت به دست آمده در پایان ست ابتدایی استفاده کرد و در ست دوم 4-1 پیش افتاد. سوزا در تساوی 7-4 ست را از دست داد.

این مبارز باتجربه 32 ساله، یمر را که در جستجوی اولین عنوان قهرمانی ATP خود بود تحت فشار قرار داد و او را به مبارزه ای گردن و گردن در تعیین کننده رساند و با موفقیت در یک مسابقه طاقت فرسا به نفع خود عنوان کرد. بیش از سه ساعت

بعداً روز شنبه، زوج ستاره هندی روهان بوپانا و رامکومار راماناتان در فینال دونفره زمانی که در چهار بازی آخر خود به مصاف دوتایی فرانسوی سادیو دومبیا و فابین ربول می‌روند، می‌خواهند جایگاه خود را در فینال دونفره قطعی کنند.

دو نفر برتر استرالیایی شامل لوک ساویل و جان پاتریک اسمیت قبلاً با شکست ساکت مینینی و موکوند ساسیکومار از هند در جمعه شب، جایگاه خود را در فینال تضمین کرده اند.



[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما