ppsxbanner

اجاره خودرو در کیش؛ مزایا+معایب

کیش یکی از مقاصد اصلی گردشگری و از جمله مناطق توریستی در ایران است که هر ساله در ایام مختلف سال و به ویژه فصل بهار و تابستان پذیرای گردشگران بسیاری می باشد. برای این منظور قراردادی بین شما و شرکت اجاره خودرو برای مدت مورد نظر بسته می شود و دارای قوانین و مقرراتی است که باید به تمامی آن ها عمل نمایید. مبلغ اجاره خودروها در کیش با توجه به برند و مدل خودرو و تغییرات قیمتی که در بازار خودرو رخ می دهد متغییر است که در ادامه بیشتر به بررسی آن می پردازیم. مسافران با اجاره خودرو در کیش می توانند به رویای رانندگی با آخرین ماشین های روز دنیا تحقق بخشند و سفری لاکچری را برای خود رقم بزند.

بلیط هواپیما کیش در چه فصلی از سال ارزانتر است؟

اجاره ماشین کیشدر صورت خرید بلیط سیستمی، شما می توانید بلیط خود را تغییر دهید اما در بلیط چارتری این امکان وجود ندارد. بلیط هواپیمای کیش در اواخر تابستان و اوایل پاییز ارزانتر است. بلیط هواپیما کیش در چه فصلی از سال ارزانتر است؟ بیشتر ایرلاین های داخلی بلیط ارزان کیش دارند اما ارزانترین ایرلاین پرواز تهران کیش، متلق به کیش ایر است. فاصله فرودگاه کیش تا مرکز شهرچقدر است؟ از فرودگاه بین المللی کیش تا مرکز شهر 11 دقیقه فاصله است.

بیشتر موسسات کرایه اتومبیل از جمله مجموعه سورناسیر ناوگانی کامل از خودروهای روز دنیا دارند که امکان تحویل آنها به مشتریان در فرودگاه بینالمللی جزیره وجود دارد. البته این سرویس به مشتریانی که قصد تردد بین فرودگاه و محل اقامت خود را دارند به صورت ترانسفر ارائه میشود. امکان اجازه خودرو همراه با راننده در این جزیره وجود ندارد. شرکتها برای پرداخت جرائم راهنمایی و رانندگی مبلغ 300 تا 500 هزار تومان به صورت ودیعه از مشتریان دریافت میکنند که بعد از مشخص شدن وضعیت تخلف خودرو، نهایتا ظرف 30 روز به مشتری عودت داده میشود.

بعد از گذشتن از این مرحله حال کافیست به همین صفحه بازگشته و تور مناسب خود را با توجه به زمانی که قصد سفر دارید هتل مد نظر خود را نیز انتخاب نمایید. ما کجا هستیم؟ پرواز معمولا توسط اپراتور های خود کیش میزبان برای شما رزرو می شود ولی اگر قصد رزرو از شرکت های هواپیمایی مد نظر خود را دارید کافیست با ما تماس حاصل نمایید که پرواز شما را از شرکت مد نظر استعلام و در صورت موجود بودن برای شما رزرو شود . ما همواره در کنار شما هستیم و هر زمان مشکلی پیش آمد علاوه بر شماره های پشتیبانی می توانید به دفتر ما در خود جزیره مراجعه نمایید. مراحل کار تمام است و شما به راحتی می توانید یک سفر خاطره انگیز و دلنشین به جزیره کیش داشته باشید.

برای رزرو هتل با سفرمی، مراحل ساده ای را پیش رو خواهید داشت. را در اختیار شما قرار خواهد داد. کافی است که مقصد سفر خود و تعداد اتاق مورد نیاز را به همراه تاریخ ورود و تاریخ خروج در جای خود، وارد نمایید. همین طور لازم است که تعداد بزرگسال و تعداد کودک را اضافه کنید. در نظر داشته باشید که نرخ رزرو هتل در ایام مختلف سال و حتی روزهای هفته، متفاوت خواهد بود و با تغییر تاریخ ورود و خروج، احتمالا با قیمت های کمی متفاوت روبرو خواهید شد. با رزرو هتل در سفرمی، می توانید آسان ترین و ارزان ترین روش را تجربه کرده و از تخفیفات ویژه سفرمی برای رزرو هتل مورد نظر خود بهره مند شوید.

هزینه اجاره بسیاری از این خودروها در قبال قیمتشان اصلا بالا نیست. اغلب مسافران ماشین را برای مدت کوتاه اجاره می کنند اما امکان اجاره ماهیانه نیز وجود دارد. رانندگی با ماشین های لوکس چند سالی است که یکی از پرطرفدارترین جاذبه های جزیره کیش شده است. برای اجاره خودرو در جزیره بهتر است پس از قطعی شدن تاریخ سفرتان با ما تماس بگیرید و بر اساس هزینه ای که مد نظر دارید، ماشین مورد نظر را انتخاب کنید. هزینه اجاره خودرو از مدلی به مدل دیگر و از شرکتی به شرکت دیگر و از فصلی به فصل دیگر متغیر است.

قیمت های تور کیش به دو عامل بستگی دارد. هزینه بلیط هواپیما و هزینه محل اقامت . کافیست همه کار را به ما بسپارید ما برای شما یک سفر رویایی خواهیم ساخت، پکیچ تور شما به صورت کامل با بهترین پرواز رفت و برگشت به همراه ترانسفر و استقبال فرودگاهی می باشد. برای تعیین قیمت تور کیش ابتدا تور مورد نظر را انتخاب و سپس با ما تماس حاصل نمایید . اگر قصد دارید سفری فراموش نشدنی داشته باشید و در هتلی لوکس با تمامی امکانات اقامت داشته باشید هتل های پنج ستاره جزیره کیش بهترین گزینه برای شما می باشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با اجاره خودرو در کیش وب سایت خود باشید.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما