ppsxbanner

آیا می‌توانید لوله مانیسمان (در وب) Discover؟

این شرکت فعالیعت خود را در راستای تولید لولههای فولادی در جهت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی آغاز کرد. جهت استعلام قیمت لوله مانیسمان بدون درز، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. قیمت روز لوله مانیسمان همواره تغییر میکند. قیمت لوله مانیسمان یا لوله بدون درز، علاوه بر تأثیر از بازار ارز، بر اساس اندازه و رده (ضخامت)، جنس و نوع کارخانه تولیدی (اسفراین، کاوه ایرانیان و یا اهواز) تغییر میکند. برای بررسی مشخصات فنی لوله مانیسمان بدون درز، باید به ابعاد، جنس و ردههای این لوله پرداخت که در ادامه هر کدام را بهطور جداگانه بررسی کردهایم. بهعنوانمثال، در لولهکشی گاز ساختمان، از لوله مانیسمان رده 160 استفاده نمیشود؛ بلکه باید از لوله رده 20 استفاده کرد. ضخامت یا ردۀ این محصولات به صورتSCH 20، SCH 30، SCH 40، SCH 80 و SCH 160 بیان میشود. بر اساس استاندارد ANSI B36 APL5L، ردهبندی لوله مانیسمان متناسب با توجه به ضخامت انجام میشود. که P فشارطراحي برحسب PSI و S تنش تسليم مواد سازنده لوله بر حسب PSI ميباشد.

نظرسنجی: از لوله مانیسمان چقدر خیلی درآمد دارید؟

پوش فیت سیستم جدید فاضلاب ساختمانی است که فاقد محدودیت های اجرائی و کاربردی سیستم های قبلی بوده و در عین حال دارای امتیازات جدیدی است که برای اولین بار یک شرکت انگلیسی موفق گردید چنین سیستمی را طراحی و تولید نماید. با گذشت زمان، از این بابت که لوله هایی با فولاد آلیاژی در جهان تولید شدند، این جدول وزنی که برای لوله های آهن نرم بود کاربرد خود را از دست داد و به جایگزینی با استانداردهای جدید (رده بندی) نیاز پیدا شد. در استاندارد ANSI نیز لوله مانیسمان در 8 گروه طبقهبندی خواهد شد.

لوله مانیسمان

این ردهبندیها بر اساس استاندارد بینالمللی و رایج ASME B 36.10 انجام میشود. عوامل مختلفی بر روی قیمت لوله مانیسمان تاثیرگذارند. قیمت لوله مانیسمان به عوامل زیادی همچون شرکت سازنده، کشور تولید کننده، کیفیت، ضخامت، متریال مورد استفاده قرار گرفته، ابعاد و سایز آن بستگی دارد. در صورتی که پروژه شما در حیطه صنایع با فشار بالا قرار دارد، لولههای مانیسمان برای این منظور مناسب هستند. در صورتی که قصد خرید لوله مانیسمان را دارید، پیشنهاد می شود قبل از اقدام به خرید اطلاعات کلی راجع به لوله مانیسمان، انواع و کاربردهای آن و قیمت لوله مانیسمان به دست آورده و با افراد متخصص در این زمینه مشورت نمایید تا بهترین کیفیت با پایین ترین قیمت را خریداری نماییدبرای اطلاعات بیشتر با فولاد آرکا همراه باشید.

وقتی حرفه ای ها با لوله مانیسمان, این است کاری که انجام می دهند، با مشکلات مواجه می شوند

به همین دلیل شما باید در هنگام خرید این لولههای بدوندرز به کیفیت، استانداردها، متریال به کار رفته و کارخانه تولید کننده لوله مانیسمان دقت کنید و به خرید لولههای استاندارد با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت بپردازید. دوام بالا: شیوه ساخت و مواد اولیه به کار رفته در تولید لولههای مانیسمان سبب شده است تا این لولهها از دوام بالایی برخوردار باشند و نیازی به تعویض یا تعمیر در بازههای کوتاه مدت نداشته باشند. مسافت کارخانه تولیدکننده وشیوه حمل و نقل این لولهها به تهران از عوامل موثر بر قیمت لوله مانیسمان در تهران است. نرخ خرید این محصول به عوامل مختلفی وابسته است؛ که از جمله آنها میتوان به این فاکتورها اشاره کرد: نرخ ارز و دلار، قیمت جهانی فولاد، میزان عرضه و تقاضا در بازار، کارخانه تولیدکننده، استاندارد موردنظر، مشخصات فنی، ضخامت، وزن، کیفیت لوله و غیره. قیمت لوله مانیسمان رده ۲۰، تحت تاثیر عوامل خاصی متفاوت است. انتخاب نوع آلیاژ، به کاربردی که از لوله مانیسمان انتظار دارید وابسته است.

این موضوع به ضخامت و وزن این لولهها وابسته است. اینکه شما چه لولهای را در چه قطری خریداری کنید نیز به کاربرد آن وابسته است. همچنین کارخانه های تولیدکننده امکان تولید لوله مانیسمان را در طول های ۲ تا ۷ متر بر اساس سفارش مشتری و در تناژ بالا دارند. لوله پلی بوتیلن جایگزین لوله کشی مسی می باشند و بیشتر به رنگ خاکستری موجود می باشند و همچنین جدار داخلی آن ها صاف می باشد و همین باعث جلوگیری از رسوب آب می شود.قطر لوله ها حداکثر یک میلی متر می باشد. این محصول در ابعاد 1.2 اینچ الی 34 اینچ تولید و عرضه میگردد که طول لوله رده 40 نیز در اندازه ی 6 متر عرضه میگردد. لوله بدوندرز رده ۸۰ جز ضخیمترین لولههای مانیسمان است و در سایزهای ۱.۲ تا ۳۴ اینچ در کارخانه تولید میشود.

لوله مانیسمان آمار: این اعداد واقعی هستند

خرید لوله مانیسمان از اهمیت بالایی برای صاحبان صنایع برخوردار است؛ زیرا خرید یک لوله بدوندرز بیکیفیت میتواند سبب ایجاد ضررهای جبرانناپذیری در صنایع مختلف شود و حتی علاوه بر زیانهای مالی، ممکن است سبب ایجاد ضرر جانی برای افراد شود. سطح صاف و یکپارچه: لولههای مانیسمان به دلیل شیوه تولید خاص آنها، به صورت بدوندرز تولید میشوند و هیچگونه درزی بر روی سطح خود ندارند. لولههای مانیسمان رده ۴۰ جز متداولترین و پرکاربردترین لولههای بدوندرز مورد استفاده در صنایع مختلف هستند. از آنجاییکه در این صنایع به جز لولههای مانیسمان، از لولههای API نیز استفاده میشود، پیشنهاد میکنیم برای انتخاب بهتر، به صفحه قیمت لوله گازی نیز سر بزنید. لوله مانیسمان، از انواع لولههای پرکاربرد در صنعت است که هیچگونه درز جوش و شکافی نداشته و سطح داخلی و خارجی آن کاملا یکپارچه است. لوله مانیسمان، هیچگونه درز جوش و شکافی نداشته و سطح داخلی و خارجی آنها کاملا یکپارچه است. برند مانیسمان، اولین لوله بدون درز وارد شده به بازار ایران است و به همین دلیل نام آن به این نوع لولهها چسبیده است. قیمت این نوع لولهها نسبت به لولههای رده ۲۰ بیشتر و از لولههای بدوندرز رده ۸۰ کمتر است.

اطلاع از قیمت لوله مانیسمان در تهران میتواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد و شما میتوانید با مشاهده لیست بالا، از قیمت این محصول مطلع شوید و در صورت خرید، لولههای بدوندرز موردنیاز خود را در هر نقطه از تهران تحویل بگیرید. ما در هنگام بررسی مشخصات لولههای مانیسمان به ویژگیها و مشخصاتی از جمله ضخامت و قطر خارجی لوله توجه میکنیم؛ زیرا این فاکتورها میتوانند کاربرد لولههای بدوندرز را برای ما مشخص کنند. با توجه به ویژگیهایی که در این مطلب عنوان شد، از مشخصات لوله و اتصالات فلزی مورد نظر خود، به صورت دقیق اطمینان بیابید. همانطور که پیشتر هم اشاره شد، استانداردهای گوناگونی برای تولید لولههای بدون درز در نظر گرفته میشود.

همانطور که پیشتر هم گفته شد، لوله مانیسمان فاقد درز است و بدنهای یکدست و بدون جوشکاری دارد. همانطور که گفته شد، لولههای مانیسمان در انواع، مشخصات و ردههای مختلفی به فروش میرسند. انواع لوله فولادی کربن استیل بدون درز قابل ارائه به شرح زیر است: لوله مانیسمان یا بدون درز کربن استیل API5L لوله مانیسمان یا بدون درز کربن استیل A106 لوله مانیسمان یا بدون درز کربن استیل A53 قیمت لوله بدون درز مشخصات فنی مشخصات فنی لوله بدون درز (مانیسمان) لوله های مانیسمان یا بدون درز هیچ گونه درز جوشی بر روی خود ندارند. قیمت گذاری بر روی مقاطع فولادی به پارامترهای متعددی بستگی دارد. این نوع مقاطع فولادی در ردههای 20، 40 60، 80، 120، 140 و بالاتر تولید شده و به فروش میرسند. رده اصطلاحی است که در مورد ضخامت لوله ها به کار می گیرند و در واقع همان مقداری است که باSCH به همراه یک عدد نشان داده می شود. با این حال به این علت که تکنولوژی ساخت این نوع لوله خاص است، بیشتر در موقعیت هایی به کار می رود که بدون درز بودن لوله اهمیت زیادی داشته باشد.

جزئیات لوله مانیسمان

آنها عموما با کشش و نورد شمش های گرد فولادی تولید می شوند. فرایندی که تحت عنوان فرایند Mannesmann شناخته می شود بر اساس سوراخ رول رول است که دهه ها در ترکیب با نورد پیلر مورد استفاده قرار گرفت. در این فرآیند، رزوههای نر (که در قسمت بیرونی لوله یا اتصال قرار دارند) در رزوههای ماده (که در قسمت داخلی لوله یا اتصال قرار دارند) پیچ میشوند و اتصالی مستحکم و قابل اطمینان را ایجاد میکنند. نبود هیچگونه درز جوش روی بدنه، لوله مانیسمان را در مقابل فشار، خوردگی و دمای بالا مقاوم میکند.

یکی از کاربردهای لوله و اتصالات پلیمری یا فاضلابی انتقال آب آشامیدنی است که جزو الزمات بهداشتی می باشد .برای انتقال گاز باید دارای الزامات ایمنی ، برای انتقال فاضلاب دارای مقاومت شیمیایی بالا و همچنین لوله های پلاستیکی برای گرمایش از کف و گرمایش تابشی باید دارایی مقاومت دمایی بالا باشد. لوله و اتصالات پنج لایه کاربرد زیادی در سیستم های لوله کشی آب آشامیدنی، سیستم های گرمایشی مانند گرمایش از کف و لوله کشی رادیاتور و فن کویل ها دارند.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما