ppsxbanner

آشنایی با فرایند خرید آنتی ویروس برای مب

آنتی ویروس یکی از ابزارهای مهم و ضروری برای محافظت از دستگاه شخصی شما در برابر حملات ویروس‌ها، بدافزارها و تهدیدات امنیتی است. خرید آنتی ویروس به عنوان یک فرایند مهم برای مبتدیان قدم اول را در جهت تقویت امنیت دستگاه شما می‌باشد.

پس برای انتخاب و دانلود برنامه ها حتما در سایت های معتبر به تحقیق بپردازید و برنامه های خودتان را از سایت های معتبر دانلود و استفاده کنید. همچنین همیشه به یاد داشته باشید که هر اخطاری از طرف مرورگر یا ایمیل شما مبنی بر وجود ویروس برروی کامپیوتر شما ساختگی و جعلی است. ۱- آنتی ویروس های خانگی و عادی
۲- آنتی ویروس های شرکتی حرفه ای
۳- آنتی ویروس های تحت شبکه سازمانی
۴- آنتی ویروس تحت شبکه برای شبکه های بسیار بزرگ و با ویژگی های امنیتی خاص. اینترنت سکیوریتی علاوه بر فایروال، به طور خودکار از رایانه شما در برابر ترافیک شبکه مخرب محافظت می کند و تهدیدهای آشکار شده توسط الگوهای ترافیک خطرناک را مسدود می کند. شما می توانید هر نرم افزار اورجینالی را که مد نظر دارید، از قبیل فوتوشاپ اورجینال، اتوکد اورجینال و هزاران نرم افزار مهندسی و تخصصی دیگر را از طریق باما سافت تهیه بفرمایید.

تحقیقات قبل از خرید

آموزش تغییر نسخه در آنتی ویروس نود 32 بدون پاک کردن نرم افزار

پیش از شروع به خرید آنتی ویروس، مطالعه و تحقیق دربارهٔ برندها و نوعیت هر کدام از آنها بسیار مهم است. با مقایسه و بررسی انواع آنتی ویروس‌ها، می‌توانید یک راهنمای مناسب برای خرید انتخاب کنید.

خرید آنتی ویروس

تعیین نیازهای امنیتی

Eset Smart Security

قبل از خرید آنتی ویروس، باید نیازهای امنیتی خود را مشخص کرده و بر اساس آنها یک آنتی ویروس مناسب برای دستگاه خود انتخاب کنید. آیا نیاز به حفاظت در برابر ویروس‌ها، بدافزارها یا هر دو دارید؟ آیا نیاز به قابلیت استفاده در دستگاه‌های مختلف مانند لپ‌تاپ، تبلت، یا موبایل دارید؟ با دقیق تعیین کردن نیازهای خود، می‌توانید بهترین آنتی ویروس را برای خود انتخاب کنید.

ویندوز یکی از محصولات شرکت مایکروسافت است که به عنوان محبوب ترین سیستم… ◀ از این پس فایل های آپدیت آفلاین آنتی ویروس ها فقط در یکم ماه میلادی در سایت قرار خواهد گرفت. ▪️ ثبت سفارش خرید اکانت مکافی به این معنی است که شما تمامی قوانین و نکات ذکر شده و همچنین قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی مجازیته را پذیرفته اید. همه نوع تهدید از جمله ویروس، روت کیت، کرم و جاسوس افزار ها را در محیط شبکه آنلاین یا آفلاین شما نابود می کند.

مقایسه قیمت‌ها

بعد از تعیین نیازهای امنیتی، می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها به دنبال یک آنتی ویروس مناسب با قیمت مناسب بگردید. برخی از آنتی ویروس‌ها قابلیت‌های بیشتری دارند که احتمالاً با قیمت بیشتری عرضه می‌شوند. در نظر داشته باشید که هزینهٔ یک آنتی ویروس مناسب تا حدودی با سطح امنیتی که به شما می‌دهد، متناسب باشد.

  • نرم افزار آنتی ویروس (مخفف نرم افزار AV)، به عنوان ضد بدافزار شناخته می شود، یک برنامه کامپیوتری است که برای جلوگیری، شناسایی و حذف بدافزار استفاده می شود.
  • آنتی ویروس هایی که عدد نمودار آن‌ها بیشتر است، این قابلیت را دارند و در اطلاع رسانی به کاربر، پنجره Pop-Up باز می شود.
  • اما امسی‌سافت با داشتن کارکنانی که در تمام مناطق زمانی هستند، حضور جهانی دارد.
  • ما که هستیم؟ مجموعه باماسافت از تعدادی جوان باتجربه و متخصص در زمینه تکنولوژی و نرم افزار تشکیل شده است.

خرید از منابع رسمی

کلیه محصولات فروشگاه اورجینال کی دارای ضمانت بهترین قیمت و همچنین گارانتی 100% بازگشت وجه میباشند. کاربران گرامی می توانند تجربه‌ی چندین ساله‌ی این مجموعه را ، در صفحه‌ی مقایسه آنتی ویروس ها ملاحظه فرمایند و در انتخاب آنتی ویروس مناسب ، راهنمایی های لازم را دریافت کنند. فروشگاه اینترنتی آفیس ارائه دهنده سخت افزار و نرم افزار های اورجینال مایکروسافت و مایکروسافت آفیس می باشد.

برای خرید آنتی ویروس، توصیه می‌شود از منابع رسمی و قابل اعتماد استفاده کنید. برندهای معروف و معتبر، فروشگاه‌های آنلاین مورد اعتماد، وب‌سایت‌های رسمی تولیدکنندگان آنتی ویروس‌ها جزو منابع معتبر برای خرید آنتی ویروس هستند. از خرید آنتی ویروس از منابع ناشناس و پیغام‌های اسپم پرهیز کنید.

در زمان ارائه، زمان بازی، زمان فیلم – بدون وقفه یا کاهش سرعت در هر زمان. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. ما معتقدیم که این عوامل بطور کامل مُکفی و مناسب نیست و به همین خاطر به مرور زمان، تلاش خواهیم کرد که معیار های این رتبه بندی را بهبود ببخشیم. خوشحال خواهیم شد که نظرات ارزشمند خود را از طریق بخش نظرات یا صفحه ارتباط با ما، با ما در میان بگذارید. جاسوس افزار ها بدون اجازه، سیستم میزبان را مورد رصد و بازرسی قرار می دهند و برای نویسنده جاسوس افزار ارسال می کنند.

برای مثال، Scanning تصاویر، موزیک و ویدئوها خیلی سریع تر از فایل های DLL و یا فایل‌های اجرایی صورت می گیرد. دسترسی سریع به بخش های مختلف یک آنتی ویروس و تنظیمات ساده و کاربرپسند، یکی از گزینه هایی است که سبب محبوبیت آنتی ویروس در میان کاربران می شود. البته این پارامتر، یک پارامتر تعیین کننده برای انتخاب یک آنتی ویروس نیست و نسخه های امروزی، تقریباً امکان و گزینه‌های مشابهی دارند. Kaspersky Lab با کسپر اسکای شما با چیزی فراتر از یک آنتی ویروس ساده روبرو هستید. در مقایسات انجام شده در سال های مختلف همواره نام کسپر اسکای به عنوان یکی از بهترین ها مطرح بوده است. بعد از تستی که از آنتی ویروس های مختلف گرفته شد، تنها کسپرسکی توانست تمام تهدید ها را به طور کامل رفع کند.

نصب و به‌روزرسانی آنتی ویروس

تمامی لایسنس های ارائه شده در وب سایت نودسرو ارجینال بوده و به صورت مستقیم به کاربر نهایی ارائه می شود. شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید لایسنس نود 32 از وب سایت نودسرو کنید. تمامی همکاران و نمایندگان فروش موجود در کشور نیز جهت همکاری می توانند با نودسرو همکاری کنند. بسیاری از برنامه‌های نرم‌افزار آنتی ویروس هنوز تعاریف بدافزار را مستقیماً در دستگاه شما دانلود می‌کنند و فایل‌های شما را در جستجوی موارد مشابه اسکن می‌کنند.

بعد از eset smart security خرید لایسنس، باید طبق دستورالعمل تولیدکننده، آن را نصب کنید و به‌روزرسانی‌های لازم را انجام دهید. به‌روزرسانی‌های منظم آنتی ویروس برای حفظ امنیت دستگاه شما بسیار مهم است و باید همیشه در نظر گرفته شود.

با رعایت مراحل فوق می‌توانید با خرید آنتی ویروس، دستگاه شخصی خود را در برابر تهدیدات امنیتی محافظت کنید و از آسیب‌های ناشی از حملات ویروس‌ها جلوگیری کنید.

با حالت صرفه جویی در باتری مدت زمان بیشتری بدون اتصال و آنلاین بمانید و از بازی بدون حواس پرتی پنجره های بازشو لذت ببرید. در هر ساعت از شبانه روز بلافاصله و آنی بعد از پرداخت، لایسنس در حساب کاربری قابل مشاهده است . شرکت “ESET” توانست در سال های متوالی بالاترین امتیاز (100% ) از سازمان معتبر بولتن  ویروس را به خود اختصاص دهد. ویندوز 10 اورجینال، شما می توانید هر 3 نسخه ویندوز 10، یعنی ویندوز 10 پرو، ویندوز 10 هوم و ویندوز 10 اینترپرایز را از ما تهیه کنید.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما