نه قوانین از لینک سازی خارجی

در این قسمت ۱۰ روش از روش‌های لینک سازی خارجی را برای شما توضیح می‌دهیم. این رو هم در نظر داشته باشید که روش های مختلفی برای افزایش نرخ تبدیل وجود داره که باعث میشه به کمک این روش ها، کاربران زیادی رو بعد از ورود به سایتتون به مشتری تبدیل کنید. این روشها به مباحث بازاریابی و مارکتینگ مرتبط هست و به همین خاطر از توضیح بیشتر در این صفحه خودداری میکنیم. کارشناسان ما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان در رابطه با سئو و بهینه سازی سایت شما هستند. اگر شما هم تمایل دارید که به جمع مشاغلی بپیوندید که تاثیر سئو را بر کسب و کار خود دیده‌اند، کافیست سفارش سئو سایت خود را ثبت کنید. توجه داشته باشید که استفاده غیر متعارف یا نامناسب از بک لینک‌های کامنتی ممکن است در برخی مواقع به جای بهبود سئو و جلب توجه، معکوس واقع شود و باعث عواقب منفی برای سایت شما شود.

یک آژانس لینک سازی حرفه‌ای، مهارت خود را می‌شناسد و تخصص بیشتری نسبت به یک آماتور دارد. اگر در مقطعی با شما مخالفت کند، شما را از معایب استراتژی‌تان آگاه می‌کند. آن‌ها هرگز از به اشتراک گذاشتن بازخورد صادقانه خود ابایی ندارند، حتی اگر باعث ناراحتی شما شود.

  • بهترین و تاثیرگذارترین حالتی که می توانید لینک های خارجی را در صفحات خود بگذارید این است که بین هر ۴۰۰-۵۰۰ کلمه یک لینک را قرار بدهید.
  • با استفاده از سفارش سئو می توانید با اطمینان کامل و به‌طور مستقیم افزایش جایگاه کلمات کلیدی مهم سایت را به ما واگذار کنید.
  • اگر قصد دارید مواردی که باعث میشود سئو منفی میشود را بررسی و با آن ها آشنا شوید به شما توصیه میکنیم که مقاله سئو منفی چیست؟ را بررسی کنید.
  • پیشنهاد می کنیم این سایت ها را دنبال کنید و در خبرنامه های ایمیلی آن ها هم عضو شوید.

ما در شهر محتوا، بررسی کامل بک لینک های سایت شما و سایت های رقبای شما را با هزینه 500 هزار تومان انجام می دهیم. اگر تمایل داشته باشید که خودتان این کار را انجام دهید، باید حداقل حدود 150 دلار به سایت Alexa و حدود 100 دلار به سایت SEMrush پرداخت کنید. سایت های Moz و Ahrefs هم با حدود 100 دلار این خدمات را ارائه می دهند. بهترین پلن های لینک سازی را برای شما جمع آوری کرده ایم ، شبکه خبری و ربات های اتوماتیک به کمک هوش مصنوعی فرآیند سئو را برای شما راحت تر از همیشه کرده اند . برای مشاوره و بررسی رایگان سایت خودتون با ما در تلگرام یا از طریق تماس در ارتباط باشید .

شما با تولید محتوا متنی در سایت تون نیازمند لینک سازی هستید که حتما و حتما باید انجام بدید تا لینک های سایت شما بالا بره و سرعت شناسایی مطالب یا عناوین سایت تون بیشتر بشه. چهار نمونه از سایت های خبری مجله ای اختصاصی جهت ایجاد بک لینک های رپورتاژی رو در ادامه ملاحظه می کنید (تعداد کل این منابع 50 سایت بوده و لیست زیر صرفاً برای بررسی نمونه بک لینک هست). زمانی که در یک صفحهٔ وب لینکی قرار گرفته باشد، که کاربر با کلیک روی آن لینک به صفحه‌ای دیگر (چه در همان سایت و چه در سایت دیگر) هدایت شود، لینک سازی انجام شده است. انتشار پست مهمان هم معمولاً رایگان است و هزینه‌ای بابت این نوع لینک‌سازی خارجی نمی‌پردازید. بهتر است بدانید بهترین حالت ایجاد لینک خارجی آن است که بدون درخواست مستقیم شما و پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای لینک سایتتان در سایت‌های دیگر درج شود.

با استفاده از لینک سازی داخلی می توان سراسر سایت را به هم متصل نمود. در مقابل لینک سازی خارجی لینک سازی داخلی هم وجود دارد که مربوط به قرار دادن لینک در بین صفحات یک وب سایت می باشد. محتوایی که کاربر نگارش می کند در اصطلاح به UGC (User Generated Content) معروف و باید از نوع نوفالو باشه.

ایجاد اعتبار برای یک سایت از طریق دریافت لینک از وب‌سایت‌های دیگر را لینک سازی خارجی می‌نامند. متخصصان سئو، استراتژی لینکسازی خارجی را موثرترین عامل کسب رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو می‌دانند. این نوع سفارش برای زمانیست که تنها قصد دارید موارد داخلی و محتوایی سایت خودتون رو به یک تیم سئو بسپارید.

چرا و چگونه یک تیم حرفه ای برای سئو سایت خود پیدا کنم؟

برای اینکه بتوانید لینک های شکسته سایت خود را پیدا کنید باید تمامی مقالات و صفحات خود را بررسی کنید تا بتوانید آنها را پیدا کنید. بله؛ بک لینک های درج شده در تمامی پکیج‌های لینک سازی به صورت دائمی هستند. در پکیج‌های انبوه خارجی، میزان پایداری بکلینک ها مطرح است و ممکن است در طول زمان یک‌سری از وبسایت ها از دسترس خارج شوند و یا بر اساس سیاست‌های خود، صفحات ایجاد شده جهت دریافت بک لینک را حذف کنند. به همین جهت در این پکیج‌ها تعداد بیشتری بکلینک نسبت به تعداد خریداری شده برای مشتریان ایجاد می‌گردد تا در صورت حذف تعدادی از بکلینک ها، بازهم به تعداد خریداری شده، بک لینک کسب شده باشد. در پکیج‌های انبوه خارجی چندبار پروسه live check انجام می‌شود و لینک‌های نابود شده جایگزین می‌گردد. با آپدیت های جدید گوگل تولید محتوا و لینک سازی مورد اهمیت در بخش سئو شده است که باید هر دو این موراد را انجام داد تا به نتایج گوگل در صفحات اول گوگل رسید.

افراد زمانی برای خرید یک محصول اقدام می کنند که تعریف آن را از افراد زیادی شنیده باشند. پیش از هرچیزی باید بدانیم که برنامه لینک سازی باید از ابتدای طراحی سایت و زمانی که محتوا نگارش می شوند آغاز شود. اگر به خاطر داشته باشید ، این همان ترفندی بود که باعث می شد گوگل به شما پاداش دهد. برای پیوندهای از دست رفته، شما در مورد دلیل از دست دادن مطلع خواهید شد. اگر می خواهید سایت شما مدت زیادی برای شما کار کند فقط باید از روش لینک سازی طبیعی استفاده کنید، یعنی به جای خریدن لینک آن ها رو کسب کنید.

در غیر این صورت کافیه با سفارش سئو به یک تیم سئوی حرفه ای، تمامی مراحل سئو رو برونسپاری کنید و تنها کاری که لازم هست انجام بدید، تماشای رشد رتبه سایت شما در گذر زمان هست. در واقع برای رسیدن به صفحه اول گوگل باید یک برنامه و یا استراتژی تعیین بشه. این استراتژی حتما می بایست توسط متخصصین این حوزه برای شما تدوین بشه چرا که برای بهینه سازی سایت از نگاه سئو، باید اشراف کاملی به مباحث سئو داشته باشید. تاکتیک های زیادی برای دریافت بک لینک از سایت های دیگر وجود دارد و توسط اساتید سئو آموزش داده می شود، اما بسیاری از این تاکتیک ها قدیمی و ناکارآمد هستند و حتی ممکن است خلاف راهنماها و دستورالعمل های گوگل باشند. سایت هایی که در اینجا معرفی کردیم، مهمترین و معتبرترین مراجع آموزشی در زمینه جذب بک لینک هستند.

سایت MOZ در یکی از مقالات خود به افزایش اعتبار دامنه (Domain Authority) توسط لینک های خارجی پرداخته است. استفاده از مشاوره های رایگان و انتخاب بهترین استراتژی های سئو و مناسب ترین کلمات کلیدی می تواند سرعت بهینه‌سازی سایت را افزایش دهد و با قیمت ارزان و مدت زمان کمتر بتوانید کلمات کلیدی سایت را در جایگاه های برتر گوگل قرار دهید. سفارش سئو مخفف جمله Search Engine Optimization و به معنی بهینه‌سازی سایت برای موتور های جستجو و افزایش رتبه کلمات کلیدی است.

ابزار های سئو

بنابراین، همواره بهتر است از راهکارهای سئو و تبلیغاتی متعارف و اصولی استفاده کنید.اگر سوال بیشتری دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با خوشحالی پاسخگو خواهیم بود. همواره توصیه می‌شود بر روی ساخت لینک‌های طبیعی و با کیفیت از طریق راهکارهای مشروع متمرکز شوید، مانند ایجاد محتوای ارزشمند که برای دیگران جذاب است و آن‌ها بطور طبیعی به آن لینک دهند. این رویکرد ایمن‌تر و برای مدت زمان طولانی-مدت همتا و برقراری کیفیت تلاش‌های سئو سایت شما را حفظ می‌کند. ایکس سئو با بهترین قیمت و با کیفیت ترین خدمات به شما در فرآیند سئو سایتتان کمک خواهد کرد ، جای نگرانی نیست .

شما می‌توانید لینک سازی خارجی سایتتان را به شرکت‌های خدمات سئو بسپارید و خیالتان از بابت رعایت نکات گفته شده راحت باشد. امروزه سئو داخلی شامل تمام مواردی است که در سایت شما منجر به توقف و جذب کاربر خواهد شد. عدم رضایت کاربر از شما مهم‌ترین عامل شکست لینک‌سازی خارجیتان خواهد بود. سایت‌های ویکی وب سایت‌هایی هستند که مطالب آن توسط کاربران توسعه داده می‌شود. اگر شما امتیاز و سابقه خوبی در این نوع سایت‌ها داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها بک لینک بگیرید. شما برای لینک سازی خارجی، می‌توانید از بسیاری از راه‌های رایگان و غیررایگان استفاده کنید.

الگوریتم های جستجو گوگل همیشه در حال تغیر و بهبود هستند و شما هم به یک تیم حرفه ای دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید تا از جدید ترین استاندارد های سئو برای افزایش رتبه سایت استفاده کنید. همان‌طور که توضیح داده شد یکی از عناصر اصلی سئو، استفاده از لینک‌ها است که هم لینک سازی داخلی و هم لینک سازی خارجی را شامل می‌شود. زمانی که لینک سازی خارجی انجام می‌شود، در واقع به گوگل نشان می‌دهیم که سایت‌های دیگر ما را تایید می‌کنند و به همین دلیل به سایت ما لینک داده‌اند.

با ترکیبی از ابزارها، می توانید استراتژی سئوی خود را از ابتدا بسازید. من سئو را مثل یک ساختمان میبینم که کلی کارگر دارد، این ساختمان‌ همان وبسایت شما است و کارگرها هم افراد آن بیزینس هستند که دست به دست سفارش بک لینک هم می‌دهند تا همه کارها درست پیش رود. اگر وارد کمپین‌های رپورتاژ آگهی شده‌اید، در یک روز تمامی آن‌ها را منتشر نکنید. شما می‌توانید با ابزارهایی مثل moz و ahrefs لینک‌های خارجی رقبای خود را بررسی کنید.

بله، تیم الهام کشاورز سفارش هر نوع سایتی اعم از فروشگاهی، شرکتی، خبری، شخصی و هر موضوع دیگری را دارد و نگرانی از این بابت وجود ندارد. دانستن این اطلاعات به شما کمک می کند که نتیجه ی بهتری از سفارش سئوی خود بگیرید. سئو خارجی یا off-page SEO نوع دیگر از فعالیت های سئو است که اگر به درستی از آن ها استفاده شود، میزان ماندگاری سایت شما در رتبه های بالا را تضمین می کند و مدت زمان پروژه را کاهش می دهد.

ابزارهای سئو می توانند به شما کمک کنند تا بفهمید رقبای شما چگونه خدمات بازاریابی محتوا خود را مدیریت می‌کنند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. بله، با در نظر گرفتن شرایط کارفرما، حالت‌های مختلف پرداخت وجود دارد. سئو بازگشت سرمایه به همراه دارد و به مرور زمان به سوددهی خواهد رسید. در این بخش قصد داریم تا به برخی از سوالات پرتکرار شما عزیزان که در اینترنت جستجو کرده اید پاسخ دهیم در ادامه همراه ما باشید. خدمات SEO سایت تنها ابزاری است که با آن می توانید با هر جایی رقابت کنید بدون آن که هزینه های بسیاری را متحمل شوید.

با درج مطالب جدید و لینک سازی در آن‌ها، فرصت عالی و البته ضروری لینک سازی در مطالب قدیمی به مقصد مطالب جدید، نادیده گرفته می‌شود. این در حالی است که باید با انتشار مطالب جدید؛ در مطالب قدیمی‌تر نیز لینک‌هایی به مقصد مطالب جدید داده شده و به این شکل چرخه لازم شکل بگیرد. در این مرحله، باید محتواهایی که با یکدیگر ارتباط موضوعی دارند را مشخص کرده و در یک دسته قرار دهید.

تمامی فاکتورهای سئو داخلی یا On page SEO یک سایت توسط تیم حرفه ای ما انجام می شود. سئو سایتتان را به ما بسپارید تا با برنامه ریزی دقیق کارها بتوانیم این چهارچوب را برایتان بسازیم. می‌توانید پاسخ سوالاتی که مطرح شده را در یک مطلب در سایت خود توضیح داده و لینک آن را در فروم قرار دهید.

در نتیجه سفارش سئوی تضمینی یا رسیدن به صفحه اول به صورت تضمینی تنها یک شعار تبلیغاتی و صرفاً جهت سوء استفاده از اعتماد کارفرماست. اما اگر می خواهید سایت صفحه اول گوگل باشید و ماندگاری بلندمدت شما برایتان مهم هست، سئو بهترین انتخاب برای شماست. این که چطور صفحه اول گوگل باشیم، خودش بحث مفصلی هست، چرا که اجرای سئو یک حیطه تخصصی بوده و اجرای این فرآیند تنها بر عهده متخصصان سئو هست.

همانطور که احتمالا خود شما هم حدس می زنید، این کار نیازمند هزینه و خرج کردن وقت است تا شما بتوانید مشتری های زیادی را به سمت خود جذب کنید. خدمات سئو یا سفارش سئو به شما کمک می‌کند تا با توجه به کلمه کلیدی مدنظرتان پس از گذشت مدت زمان خاصی به جایگاه دلخواهتان در صفحه اول موتور جستجوی گوگل برسید. با افزایش نرخ تبدیل کاربران به مشتری، می‌توانیم نتیجه بگیریم که کسب درآمد و سود سایت شما نیز افزایش می‌یابد.

نباید تصور کنید که داشتن ۱۰۰ لینک از یک سایت پربازدید، می‌تواند موجب رشد شگفت‌انگیز کسب‌وکار شما شود. فراموش نکنید که این تعداد بالای Referring Domain است که برای شما امتیاز می‌آورد؛ نه صرفا تعداد لینک‌ها! یک استراتژی لینک سازی خارجی درست‌و‌حسابی به شما می‌گوید که به دنبال سایت‌های متنوع با امتیاز خوب در حوزۀ تخصصی خودتان باشید. اما چرا؟ زیرا گوگل و موتورهای جستجو معتقد هستند چیزی که دیگران دربارۀ سایت شما می‌گویند، مهم‌تر از چیزی است که شما دربارۀ خودتان می‌گویید. به طور کلی، لینک خارجی، لینکی است که به هر دامنه‌ای غیر از دامنۀ اصلی وب‌سایت لینک‌دهنده اشاره می‌کند.

تیم آژانس سئودو با سال‌ها تجربه در زمینه بهینه سازی سایت و قبول سفارش سئو در حوزه‌های مختلف، هر آنچه برای رشد و بهبود سئو سایت لازم است را فراهم می‌کند. در عمل شامل بررسی عواملی مانند لینک‌های ورودی و چگونگی لینک سازی ها می شود. همچنین باید به عبارت و کلمه ای که لینک شده و عبارات اطراف آن توجه خاصی کرد چرا که بک لینک شما فقط به آن کلمه کانونی در نتایج گوگل تاثیر مثبت خواهد داشت و نه تمام عباراتی که مد نظر شما است. بک لینک دائمی معمولا شامل رپورتاژ خبری، بک لینک های پروفایلی و کامنتی و ویکی ها و… می باشند که کاربر آنها را در سایت بدون هزینه و یا با هزینه مشخصی قرار می دهد. برای خرید بک لینک پروفایلی قدرتمند می توانید یکی از سرویس های زیر را انتخاب کنید.

  • از جمله این روش‌ها می‌توان به انتشار مطبوعات، ارائه پادکست یا ویدئوهای آموزشی و همچنین حضور در رویدادها و کنفرانس‌های مرتبط با حوزه فعالیت شما اشاره کرد.
  • برای ایجاد شبکه می توانید سایت های واجد شرایط را شناسایی کنید و قدم اول را شما بردارید.
  • این درجه اعتبار و اهمیت بسیاری از مدیران را بر آن می‌دارد که در کنار تولید محتوای تخصصی، مخاطب پسند و درجه اول ، با تمرکز بر بک لینک، راه دستیابی به موفقیت سایت خود را هموار سازند.
  • ابزارهای سئوی مناسب می توانند کارهایی را که غیرممکن به نظر می رسند امکان پذیر کنند.
  • از آنجا که مجله آنلاین محبوبی به شمار می‌آید، بسیاری از سایت‌های دیگر به مقاله وی پیوند داده می‌شوند.

نرخ تبدیل به درصد کاربرانی میگن که وارد سایت شما میشن و از شما خرید می کنن. اگر نرخ تبدیل سایت شما پایین باشه، یعنی افراد زیادی وارد سایت میشن اما تعداد خیلی کمی خرید می کنن. باتوجه به اینکه استراتژی سئو برای هر سایت متفاوت است، داشتن یک برنامه هدفمند و خاص، کمک بزرگی به روند پیشرفت پروژه دارد. کلمات کلیدی خاصی که دقیقا مورد هدف کاربر بوده، جز این دسته از کلمات هستند که رسیدن به آن‌ها در مدت زمان کوتاه‌تری امکان‌پذیر است. در این مرحله با تحقیق در مورد عملکرد رقبا و نقاط ضعف و قوت آن‌ها، راهکارهایی جهت بهبود وب سایت ارائه می‌شود.

ساخت بک لینک‌ در وبلاگ‌ها، انجمن‌ها، کامنت مارکتینگ، بوکمارک، فعالیت در شبکه‎‌های اجتماعی، ویدئو مارکتینگ و …. اساساً، norferrer سایت های خارجی را از دانستن اینکه شما پیوندهایی به مطالب آنها در وب سایت خود وارد کرده اید باز می دارد. در مجموع، این ویژگی خاص یکی از مواردی است که باید قبل از اعمال آن در پیوندهای خود فکر کنید. تمامی حقوق این وب سایت برای آژانس دیجیتال مارکتینگ روزی ناب محفوظ است. انجام محتوا نویسی، افزایش سرعت سایت، سئو تکنیکان و فنی، انجام تنظیمات افزونه سئو و کار هایی که داخل سایت انجام می شوند بخشی از on page seo هستند. اگر در صفحه 1 گوگل حضور نداشته باشید تقریبا هیچکس وارد صفحه 2 و سایر نتایج گوگل نمی شود و در همان صفحه یک نیز تنها رتبه 1 تا 3 بیشترین کاربر را به خود جذب می کنند.

با اضافه شدن هر لینک به این فضا عملا ارزش و سهم منتقل شده به لینک‌های قبلی کاهش می‌یافت. در برخی موارد تعداد این لینک‌ها به قدری زیاد است که خود سایت فروشنده توسط گوگل جریمه می‌شود. اینها انواع بک لینک هایی هستند که بیشترین ارزش را دارند، زیرا تأیید واقعی برای سایت شما هستند.

  • مشاوره و رفع نگرانی های شما در رابطه با سایتتون کاملا رایگانه و میتونین با خیال راحت با ما مشورت کنین و در صورت تمایل اقدام به سفارش کنید .
  • بنابراین افراد پس از طراحی وب سایت برای کسب و کار خود لازم است آن را برای موتورهای جست و جو بهینه سازی نموده و از روش های سئو و تبلیغات استقاده نمایند.
  • بنابراین لازم است پس از ساختن سایت به فکر بهینه سازی آن و لینک سازی برای آن باشید چرا که در صئرت افزایش بازدید سایت احتمال افزایش فروش سایت نیز بیشتر می شود.

با این حال، نباید این تاکتیک‌های لینک‌سازی را به طور کامل نادیده بگیرید. هر یک از آن‌ها به دلایلی غیر از به دست آوردن لینک‌ها می‌توانند برای کسب و کار آنلاین شما مفید باشند. داشتن تعداد معینی از پیوندهای “نو فالو” خوب است، اما پیوندهای “فالو” بک لینک هایی هستند که باید روی آنها تمرکز کنید. برای دریافت مشاوره و راهنمایی و قیمت گذاری پروژه سئو سایت خودتان با ما تماس بگیرید . مهم ترین عامل اطمینان به حرفه ای بودن یک سئوکار و آژانس دیجیتال مارکتینگ بررسی نمونه کار های آن است. بدون محتوا نویسی حرفه ای امکان هیچ گونه اقدامی برای سئو ممکن نیست و انجام سئو داخلی و خارجی کاملا بی فایده است.

برای همین گوگل الگوریتم خود را بروزرسانی کرد تا هر بک لینکی به عنوان امتیاز در نظر گرفته نشود و حتی برخی بک لینکها منجر به جریمه شما و حذفتان از نتایج گوگل گردند! مطالعات نشان داده است که هر چه تعداد لینکهایی که از یک سایت مشخص دریافت میکنید افزایش یابد، از قدرت و اعتبار لینکها به مراتب کاسته خواهد شد. نظر ما در آکادمی فرین به این است که به هر حال افرادی که بک لینک میخرند حق دارند که گزارش کار تحویل بگیرند هرچند که افرادی از این گزارش ها سو استفاده کنند.

انجام سئو داخلی (on page seo) و سئو خارجی (off page seo) از بخش هم مهم بهینه‌سازی سایت هستند. خدمات تولید محتوا متنی یکی از پایه های اولیه سئو و بخش بسیار مهمی برای بهینه‌سازی سایت برای موتور های جستجو است. استفاده از سئو محلی (Local SEO) کار شما را برای افزایش رتبه سایت بسیار آسان تر می کند.

در نهایت انتهای هرماه گزارشی از روند کارهایی که برنامه ریزی شده بود را به کارفرما ارئه می دهد. پرداخت هزینه ها ممکن است در این روش کمی به تاخیر افتاده و پروژه برنامه ریزی خود را به خوبی پیش نبرد. قیمت پروژه سئو توسط کارفرما تایید شده است و متخصص سئو می تواند برنامه ریزی بهتری برای بودجه بندی سئو داشته باشد. لینک سازی یکی از روش‌های مهم و حیاتی در بهبود رتبه وبسایت‌ها در نتایج موتورهای جستجو است. یکی از انواع لینک‌ها که بسیار مؤثر است، لینک‌های باز یا backlink هستند. لینک‌های باز به صفحات یا سایت‌های دیگری ارجاع می‌دهند و از طریق آن‌ها کاربران به سایت شما می‌رسند.

پیشنهاد می کنیم این سایت ها را دنبال کنید و در خبرنامه های ایمیلی آن ها هم عضو شوید. لینک بیلدینگ یا همان لینک سازی در واقع یک تکنیک بازاریابی اینترنتی برای نشان دادن یک برند است. آموزش ایلوستریتور در حال حاضر از سطح مقدماتی شروع شده و همراه با آموزش های پروژه محور این نرم افزار در سایت قرار می گیرند.بخش آموزش فتوشاپ هم فعالیت خودش را شروع کرده است. قصد دارم آموزش های ویژه ای در حوزه ی کامپیوتر و اینترنت و همچنین شبکه های اجتماعی برای شما آماده کنم که امیدوارم حداکثر استفاده را از این آموزش ها ببرید و با فیدبکتون به من کمک کنید که کار را ارتقا دهم.

در نهایت، خرید بک لینک می‌تواند یک استراتژی موثر در بهبود SEO سایت شما باشد، اما توجه داشته باشید که این فقط یکی از عوامل موثر در بهینه‌سازی است و باید با سایر روش‌ها و عوامل مرتبط همراه شود. لینک سازی خارجی و سئو داخلی حرفه ای سایت ، مشاوره در چینش سایت به بهترین سبک ممکن و بررسی صفحات شما تخصص ماست. با خیال آسوده می توانید سفارش سئو و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید.

بنابراین لازم است پس از ساختن سایت به فکر بهینه سازی آن و لینک سازی برای آن باشید چرا که در صئرت افزایش بازدید سایت احتمال افزایش فروش سایت نیز بیشتر می شود. بنابراین افراد پس از طراحی وب سایت برای کسب و کار خود لازم است آن را برای موتورهای جست و جو بهینه سازی نموده و از روش های سئو و تبلیغات استقاده نمایند. یعنی زمانی که لینک هایی را خودتان میسازید و به دیگر مطالب سایتتان مرتبط میکنید. لینک سازی خارجی عبارت است از لینک هایی که از وب سایت ما به وب سایتی دیگر و یا از وب سایتی دیگر به وب سایت ما وارد می شوند.

انتخاب کلمات کلیدی مهم، سودآور و پربازده برای یک کسب و کار، اولین قدمی است که یک کارشناس سئو باید بوسیله ابزارهایی مانند سیمیلاروب ، برای شروع پروژه انجام دهد. گاهی اوقات بهینه سازی محتوای سایت شما می تواند بسیار مهم باشد که این موضوع توسط کارشناسان تیم ما بررسی می شود. حالا شما با سفارش سئو سایت خودتان میتوانید چیدمان این چهارچوب را بهتر درک کنید، چون سئوی یک سایت گزینه‌های زیادی دارد که اگر به متخصص سئو حرفه‌ای نسپارید ممکن است برایتان مشکل ساز شود. زمانی که سایت شما بیش از پیش در صفحات نتایج گوگل نشان داده شود، تعداد کلیک‌های وب سایت شما افزایش می‌یابد و همین مورد سبب افزایش ترافیک سایت خواهد شد. تبلیغات در گوگل دارای هزینه و ریسک بسیار بالایی هست و در صورتی که کسب و کار شما یک کسب و کار بلندمدت هست، تبلیغات در گوگل رو پیشنهاد نمی کنیم. گرچه با تبلیغات در گوگل می تونید در عرض چند ساعت با سفارش تبلیغات در گوگل به صفحه اول گوگل برسید، در حالیکه آمدن در صفحه اول گوگل از طریق سئو معمولا چندین ماه طول خواهد کشید.

راهکارها و انواع روش مختلف برای لینک سازی تا انواع لینک‌های داخلی مواردی بودند که ارزیابی شدند و به نتیجه دلخواه رسیدند. امید است با خواندن مقاله تا به اینجا و همراهی ما توانسته باشید به نتیجه مناسبی برسید و اطلاعات خوب و مفیدی را در این باره به دست آورده باشید. اگر بتوانید با سایت های معتبر و مرتبط به صورت شبکه ای همکاری کنید، خواهید توانست در بک لینک سازی طبیعی هم قوی و قدرتمند عمل کنید. برای ایجاد شبکه می توانید سایت های واجد شرایط را شناسایی کنید و قدم اول را شما بردارید. اگر می‌خواهید بدانید کدام فاکتورهای سئو برای سایت شما بیش از همه اهمیت دارند، با کارشناسان ما طی یک جلسه رایگان مشورت کنید. سایت وب وان (webone.co)، یکی از بهترین و با تجربه ترین وب سایت های سئو سایت ایرانی است که سوابق سئو سایت فروشگاهی آن را در صفحه سئو ما می توانید ببینید.

روزی ناب یکی از بروزترین وب‌سایت‌های آموزشی است که تلاش می‌کند جدیدترین مقالات و دوره‌های آموزشی را در حوزه طراحی سایت، سئو و دیجیتال مارکتینگ ارائه دهد. در صفحه خدمات مشاوره سئو در قسمت سوالاتی که قبل از همکاری باید یک مشاور SEO باید پرسیده شود به‌طور کامل درمورد انتخاب بهترین شخص و تیم حرفه ای برای پشتیبانی سایت صحبت کرده ایم، برای مطالعه و بررسی بیشتر لطفا اینجا کلیک کنید. با استفاده از سفارش سئو می توانید با اطمینان کامل و به‌طور مستقیم افزایش جایگاه کلمات کلیدی مهم سایت را به ما واگذار کنید. سئو یا همون رسیدن به صفحه اول جستجوی گوگل به همین سادگی که برخی تصور می کنند نیست. رقبایی که برای فروش بیشتر با هم رقابت می کنند تا در رتبه های بالاتری قرار بگیرند و بتونن فروش بیشتری داشته باشند. به همین خاطر نبرد صفحه اول گوگل یکی از رقابت های بسیار تنگاتنگ و مهم و صد البته لذت بخش هست.

از طرفی، امتیاز سئو  لینک پروفایلی وابسته به خصوصیات وبسایت یا پلتفرمی است که این لینک ها در آن قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، وبسایت‌هایی با دامنه‌های با اعتبار بالا، محتوای مفید و دسترسی وسیع، می‌توانند برای بهینه سازی سئو موثرتر باشند. بیش از 3 ماه از تاسیس سایتتون گذشته و تولید محتوای کافی داشتین و تمامی موارد سئو داخلی انجام شده ولی هنوز رقبا از شما جلو میزنند ؟ با لینک سازی رقابتی رشد سایتتان را شتاب دهید . در این مقاله با مفهوم سئو خارجی چیست و روش های لینکسازی خارجی آشنا شده ایم که میتوانید با روش های گفته شده سایت خود را رد سریعترین زمان به صفحات اول گوگل بیاورید؛ امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما